شمانیوز
شما نیوز

عکس بی حجاب همسر فوتبالیست معروف در مهمانی جنجال به پا کرد +عکس

هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.

عکس بی حجاب همسر فوتبالیست معروف در مهمانی جنجال به پا کرد +عکس
عصر ایران نوشت : هاکان شوکور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ترکیه که در حال حاضر نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه از شهر استانبول در مجلس ترکیه است ، گفت که همسرش "بِیدا " خود محجبه شده و البته او از این انتخاب همسرش راضی است.
 

شوکور که اخیرا به واسطه ایفای نقش هایی چون مربیگری فوتبال ، مفسر ورزشی در یک کانال تلویزیونی ترکیه و همزمان ایفای نمایندگی مجلس مورد انتقاد برخی محافل خبری در ترکیه است، گفت که از اینکه همسرش آزادانه زندگی محجبه را انتخاب کرده است بسیار خشنود است.

 

 

بیشتر بخوانید : 

عکس های لورفته از مراسم ازدواج دوم و لاکچری الهام حمیدی + بیوگرافی و عکس

 

هاکان شوکور ۴۱ ساله ۱۵ سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب ۳ فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

نیکی محرابی،بازیگر سینما با فوتبالیست استقلالی ازدواج کرد+ عکسهای جنجالی لو رفته از مراسم ازدواج

 

 

برخی رسانه ها نیز مساله سیاست را برجسته می کنند و می گویند شوکور نیز همچون دیگر اعضا و سیاستمداران عضو حزب عدالت و توسعه ترجیح می دهد همسری محجبه داشته باشد. شوکور یکی از معروفترین فوتبالیست های ترکیه بود که تا سال ۲۰۰۷ در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی می کرد . وی در انتخابات سال گذشته میلادی (۲۰۱۱) از شهر استانبول به عنوان نماینده حزب اسلامگرای عدالت و توسعه به پارلمان راه یافت.

 

 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فروزان

    با توجه به اینکه ایشون محجبه شده اند، انتشتر عکس های بی حجاب شون درست و اخلاقی نیست!!

  • ناشناس

    ازدواج سوم براش بهتراست

  • ناشناس

    شما چقدر کم دارید واقعا که خجالت آورده