شمانیوز
شما نیوز

به استراماچونی قول خرید چهار بازیکن خارجی دادند

خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز بار دیگر خبر از نامعلوم بودن وضعیت آندره آ استراماچونی در استقلال داد و این بار به شکلی دیگر، مشکلات این مربی را عنوان کرد.

به استراماچونی قول خرید چهار بازیکن خارجی دادند

به گزارش شمانیوز به نقل از  ورزش سه، از 24 ساعت پیش اخبار عجیبی اطراف باشگاه استقلال به راه افتاده و این تیم در شرایط نامناسبی حداقل از نظر خبری قرار گرفته است.


استارت همه خبرها و گمانه زنی ها با مطلبی که جانلوکا دی مارتزیو در سایت خود کار کرد، زده شد. این خبرنگار مشهور ایتالیایی دیروز نوشت که سرمربی تیم استقلال به دلیل وجود برخی مشکلات، طی 48 ساعت تصمیم خود را برای ماندن در استقلال یا ترک زودهنگام این تیم خواهد گرفت. هرچند مسئولان استقلال مسئله جدایی استراماچونی را تکذیب کردند، اما امروز باز هم دی مارتزیو مطلبی نوشت که بیانگر نامشخص بودن وضعیت استراماچونی در استقلال بود.

 

در این مطلب که به بیان برخی مشکلات استراماچونی اختصاص دارد، یک نکته عجیب و کلیدی عنوان شده و آن هم عقب کشیدن باشگاه استقلال در پروسه جذب چند بازیکن خارجی از جمله مهاجم فرانسوی فیورنتینا است. دی مارتزیو در این گزارش نوشته است:

 

  مهاجم فیورنتینا در یک قدمی ایران بود ولی باشگاه عقب نشست و راه به روی توافقات بسته شد. این یک عامل دیگر برای اختلاف بین استقلال و استراماچونی است. پشت پرده این اختلافات، نقل و انتقالات بوده است. مهاجم 36 ساله فرانسوی که از برنامه های فنی فیورنتینا و مونتلا خارج مانده بود، یک نشانه دیگری است که اختلافات بین باشگاه ایرانی و سرمربی ایتالیایی را مشهود تر می کند.

 

مربی سابق اینتر، سیریل تیریو را برای استقلال می خواست و تمایل داشت از او و دیاباته به عنوان یک زوج خط حمله در سطح لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. درخواست استراماچونی برای جذب ترئو درخواست شفافی داده است و او را به واسطه آمار 75 گل در 258 بازی سری آ تمایل به جذب او داشته است. تیریو در اودینزه هم سابقه کار با استراماچونی را داشته است.

 

در هر صورت، علی رغم اوکی دادن بازیکن فصل پیش فیورنتینا، باشگاه استقلال پس از یک پروسه طولانی عقب کشید. نکته مهم در این مورد این است که استراماچونی زمانی از این اتفاق خبردار شده که کار از کار گذشته بوده و باشگاه به دلیل فراهم نبودن بودجه کافی برای جذب این بازیکن، او را به خدمت نگرفت.

 

تیریو به لطف مدیر برنامه مشهور ایرانی خود برای حضور در ایران چراغ سبز نشان داد اما بعد از اینکه توافقات انجام شد و باشگاه استقلال یکباره از جذب تیریو عقب کشید، او دیگر به نظر نمی رسد تمایلی برای حضور در ایران داشته باشد. بعد از مسئله درامه، میلیچ و پوچارلی که همین اتفاق برایشان افتاد و باشگاه با وجود موافقت بازیکنان، قرارداد را امضا نکرد.

 

لیگ ایران تا 9 روز دیگر شروع می شود و استقلال باید به مصاف ماشین سازی برود. با این حال، استقلال فقط یک بازیکن خارجی دارد و او شیخ دیاباته است. این در حالی است که باشگاه استقلال با استراماچونی قرار گذاشته که 4 بازیکن خارجی جذب کند. حالا اوضاع کمی پیچیده شده و امروز یک قرار ملاقات بین فدریکو پاستورلو، ایجنت استراماچونی و مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد بود تا درباره قرارداد سرمربی و کادر فنی استقلال مجددا صحبت شود.


همه این ها به دلیل ایده های تکنیکی و جاه طلبانه ای بوده که استراماچونی برای جلو رفتن استقلال در یک پروژه برنده در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied