شمانیوز
شما نیوز

بارسلونا از انتقال نیمار به رئال مادرید می ترسد

حالا که پای رئال‌مادرید به پرونده انتقال نیمار باز شده چشم بارسلونایی‌ها حسابی ترسیده است.

بارسلونا از انتقال نیمار به رئال مادرید می ترسد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، پرونده انتقال نیمار، فوق‌ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن تبدیل به یکی از داغ‌ترین پرونده‌های تابستان شده است. این بازیکن برزیلی به مسئولان باشگاه از چندماه قبل خبر داده علاقه‌ای به حضور و ادامه همکاری با پی‌اس‌جی ندارد. در اولین هفته از رقابت‌های لیگ یک فرانسه هم تماشاگران پاریسی حسابی از خجالت نیمار درآمدند و با فحاشی در روزی که غیبت داشت به استقبالش رفتند. بسیاری از رسانه‌ها می‌گویند نیمار قصد بازگشت به بارسلونا را دارد ولی اختلاف نظر الخلیفی، رئیس باشگاه پی‌اس‌جی با رئیس باشگاه بارسلونا تبدیل به لج و لجبازی شده و این ترانسفر صورت نگرفته است. بارسایی‌ها می‌خواهند یکی، دو بازیکن به علاوه رقم پایینی را بدهند ولی پاریسی‌ها اصرار دارند که نیمار، بازیکنی که برایش ۲۲۲ میلیون یورو داده‌اند، را زیر ۳۰۰ میلیون یورو نمی‌فروشند.

 

حتی تازه‌ترین پیشنهاد بارسایی‌ها که کوتینیو به علاوه ۸۰ میلیون یورو هم بوده از سوی پاریسی‌ها مسخره توصیف شده است. در شرایطی که روابط بین دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا شکرآب شده رئال‌مادرید از فرصت استفاده کرده و تلاش می‌کند نیمار را به برنابئو بیاورد. رئالی‌ها که تا اینجا از خرید پوگبا عاجز مانده‌اند در تلاش هستند نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن بگیرند. آن‌ها طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی از پاریسی‌ها زمان خواسته‌اند تا پول مد نظر این باشگاه برای فروش نیمار را فراهم کنند. رئال ابتدا باید گرت بیل و خامس رودریگس را بفروشد تا بعد فکری به حال خرید نیمار کند. حتی روز گذشته خبر رسید که بسیاری از اعضای باشگاه رئال‌مادرید با نیمار صحبت کرده‌اند و از او خواسته‌اند به این باشگاه اسپانیایی بیاید.

 

سانتوس هم دست به کار شد
در بحبوحه جنگی که رئال و بارسا بر سر خریدن نیمار دارند حالا پیشنهاد تازه‌ای هم به دست نیمار رسیده است؛ در واقع مسئولان باشگاه سانتوس، همان باشگاه برزیلی نیمار، به پدر این بازیکن پیشنهاد داده‌اند نیمار به مدت ۶ ماه به سانتوس برگردد تا دوباره احیا شود و بتواند به فوتبالش در اروپا برگردد. رئیس این باشگاه در صحبت‌هایی که با او گلوبو برزیل داشته گفته سانتوس تبحر ویژه‌ای در احیای بازیکنان سابقش دارد و نیمار می‌تواند به بازگشت گابی گل و احیای او نگاهی ویژه‌ای بیندازد. البته خود رئیس سانتوس هم گفته بعید است نیمار و پدرش به این پیشنهاد پاسخ مثبتی بدهند.

 

تماس مسی با نیمار
حالا که پای رئال‌مادرید به پرونده انتقال نیمار باز شده چشم بارسلونایی‌ها حسابی ترسیده است؛ طبق گزارشی که مارکا نوشته، مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا که ارتباط بسیار خوبی با نیمار دارد روز گذشته با او تلفنی صحبت کرده و خواسته با رد پیشنهاد رئال‌مادرید دوباره به بارسلونا برگردد. این در حالی است که بارسا در همین تابستان گریزمن را از اتلتیکو مادرید خریده و جای زیادی در خط حمله اش برای حضور نیمار ندارد. البته بارسایی‌ها از ترس اینکه این بازیکن راهی مادرید شود روز گذشته هیئتی به سرکردگی اریک ابیدال را به پاریس فرستادند تا با لئوناردو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی دیدار کنند. این خبر‌ها در حالی است که خود نیمار هم از باشگاه خواسته در همین هفته مقدمات خروجش از باشگاه را روشن کنند و اجازه دهند با یکی از پیشنهاداتی که دارد به توافق برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied