شمانیوز
شما نیوز

ستاره پرسپولیس کادرون را سر ذوق آورد! + عکس

سرخ های پایتخت در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به هرشکل ممکن بشار رسن را در تیم نگه داشتتند تا این بازیکن امسال هم بتواند در خدمت پرسپولیس باشد.

ستاره پرسپولیس کادرون را سر ذوق آورد! + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  سرخ های پایتخت در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به هرشکل ممکن بشار رسن را در تیم نگه داشتتند تا این بازیکن امسال هم بتواند در خدمت پرسپولیس باشد. 

بشار رسن، ستاره جوان و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و جراحی کتف، از دو هفته پیش در تمرینات پرسپولیس حضور یافت حالا آماده حضور در ترکیب پرسپولیس است.

این بازیکن که به خاطر طی کردن دوران نقاهت، حدود 40 روز در تمرینات فصل جدید حضور نداشت و پیش از آن هم درگیر مصدومیت کتفش بود، بازی‌های غرب آسیا را از دست داد و در روز‌های نخست عملکرد خوبی از خود ارائه نمی‌داد تا جایی که شایعه شده بود کالدرون به دستیارانش اعلام کرده که باید این بازیکن چند هفته‌ای به تمرینات اختصاصی بپردازد تا آماده بازی کردن شود.

اما در عین ناباوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تمرینات چند روز گذشته، بشار رسن عراقی است. تمرینات اخیر پرسپولیس در حالی پیگیری می‌شود که گابریل کالدرون سعی می کند به ترکیب نهایی خود نزدیک شود.

اگرچه او تقریبا به ترکیبی که می‌خواسته رسیده است اما در این بین آمادگی بشار رسن در بازگشت به تمرینات پرسپولیس تا حدی کالدرون را دچار سردرگمی کرده است. 

هافبک دو پا عراقی پرسپولیس که در دو فصل گذشته از بهترین‌های این تیم بوده با انگیزه بالا تمرین می‌کند و کالدرون از عملکرد او رضایت کامل دارد.

گفتنی است، آمادگی بالا که تعجب کالدرون و سایر سرخ پوشان را به همراه داشت خبر خوبی برای سرمربی آرژانتینی است و البته کار او را برای استفاده از این بازیکن یا احمدزاده در ترکیب سخت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied