شمانیوز
شما نیوز

مشکلات مالی سرخ‌پوشان

تیم سپیدرود رشت در حالی باید روز شنبه لیگ آزادگان را آغاز کند که با مشکلات مالی زیادی مواجه است.

مشکلات مالی سرخ‌پوشان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: در حالیکه مسابقات لیگ آزادگان از روز شنبه آغاز خواهد شد و تیم سپیدرود باید در هفته اول از مس کرمان میزبانی کند، اما به نظر می‌رسد مشکلات مالی هنوز این تیم و اعضای آن را اذیت می‌کند.

در آستانه شروع بازی‌های لیگ یک، پولی وارد باشگاه سپیدرود شد که با توجه به اینکه باشگاه‌های بدهکار تا پیش از تسویه بخشی از بدهی‌هایشان مجاز به دریافت کارت بازیکنان نیستند، قرار است بابت پرداخت بخشی از بدهی‌ها، هزینه‌ صدور کارت‌ها و همچنین هزینه‌های ورود و شرکت در مسابقات، در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد تا تیم مشکلی برای شروع بازی‌ها نداشته باشد.

این در حالی است که بازیکنان و دیگر اعضای تیم دریافتی چندانی نداشته‌اند و مشخص نیست که چه زمانی آن‌ها درصدی از قرارداشان را دریافت می‌کنند.

با اینحال بازیکنان سپیدرود تمرینات خودشان را برای بازی هفته اول ادامه می‌دهند.

از طرفی علی نظرمحمدی روز گذشته در تمرین تیم حاضر نشد و بازیکنان بدون حضور سرمربی جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند که رادنی دیدار مدیررسانه‌ای تیم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس این خبر را تایید کرد.

گفته می‌شود غیبت او در تمرینات روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن پول به بازیکنان است.

قرار است نظرمحمدی به همراه مدیرعامل باشگاه امروز در تمرین امروز عصر تیم حاضر شوند و جلسه‌ای را با حضور بازیکنان در خصوص مشکلات مالی برگزار کنند.

روز گذشته نیز نایب رییس شورای شهر در تمرین تیم حاضر شد و ضمن صحبت با بازیکنان به آن‌ها دلگرمی داد. ضمن اینکه از طرف شهرداری نیز قول‌های مساعدی به باشگاه داده شده و همچنین ممکن است به زودی پولی به بازیکنان پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied