شمانیوز
شما نیوز

هزینه بازسازی اولدترافورد اعلام شد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد بازسازی ورزشگاه اولدترافورد، استادیوم خانگی این تیم که در دوران پیش‌فصل انجام شده با صرف هزینه 20 میلیون پوندی انجام شده است.

هزینه بازسازی اولدترافورد اعلام شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد عملیات بازسازی ورزشگاه اولدترافورد، استادیوم خانگی این تیم که در دوران پیش‌فصل و پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر انجام شده برای این باشگاه چیزی در حدود 20 میلیون پوند هزینه داشته است.

کولت روشه، مدیر اجرایی ارشد یونایتد در این باره گفت:" ما به سرمایه‌گذاری برای اصلاح و بهبود وضعیت ورزشگاه اولدترافورد در زمینه‌های مختلف ادامه خواهیم داد تا هواداران یونایتد بتوانند از حضور در این ورزشگاه تجربه هر چه بهتری داشته باشند. از جمله اقدماتی که انجام شده ارتقای تمهیدات امنیتی و ایمنی و بهبود تجربه حضور در استادیوم برای هواداران معلول ما بوده است".

بازسازی جایگاه‌های VIP و همچنین اضافه شدن چند سوئیت سوپرلوکس دیگر به ورزشگاه از جمله اقدامات انجام شده در این بازسازی‌ها بوده است.

مدیریت ارشد منسچتریونایتد امیدوار است با اضافه شدن این المان‌های جدید بتواند از محل حضور هوادارانش در ورزشگاه درآمد بیشتری بدست آورد. گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی نشان می‌دهد که چیزی در حدود 18 درصد کل درآمد سالانه باشگاه منچستریونایتد از محل درآمدهای بلیط فروشی و درآمدهای جانبی ورزشگاه اولدترافورد در روزهای مسابقات این تیم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied