شمانیوز
شما نیوز

تلاش می‌کنم ویلموتس دوباره دعوتم کند

دروازه‌بان سایپا می‌گوید قرعه سخت و آسان در لیگ برتر وجود ندارد و در همه مسابقات باید برای موفقیت به میدان رفت.

تلاش می‌کنم ویلموتس دوباره دعوتم کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: احمد گوهری درباره شرایط سایپا در فاصله چند روز تا شروع مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. با توجه به اینکه روند آماده سازی تیم‌ها به خاطر تاخیر در شروع لیگ طولانی شد، زمان بیشتری برای هماهنگی بازیکنان صرف شده و فکر می‌کنم تیم ها با وضعیت بهتری مسابقات را شروع کنند. ما نیز اردوها و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و آماده هستیم تا بتوانیم لیگ را پرقدرت استارت بزنیم.

 

وی درباره قرعه سایپا در لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: در لیگ برتر با توجه به اینکه همه تیم‌ها با یکدیگر دیدار می‌کنند، چندان نمی‌توان گفت قرعه کشی چگونه بوده است. به نظرم در مسابقات دوره‌ای قرعه سخت و آسان نداریم و در هر بازی باید تمام توان‌مان را به کار بگیریم تا نتایج خوبی کسب کنیم. ما در هفته اول باید به مصاف ذوب‌آهن برویم و به نظرم دیگر نباید به تیم دیگری فکر کنیم. تمام فکر و ذکرمان این است که لیگ را پرقدرت استارت بزنیم و انشاالله موفق می‌شویم.

دروازه‌بان 24 ساله سایپا که از سوی مارک ویلموتس به اردوی گذشته تیم ملی نیز دعوت شده بود، درباره شانس خود برای دعوت دوباره گفت:‌من تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره در لیست مارک ویلموتس قرار بگیرم. مطمئن باشید هدفی جز اینکه به تیم ملی دعوت شوم ندارم و امیدوارم کادرفنی تیم ملی نیز مرا دوباره ببیند تا بتوانم خودم را نشان بدهم.

گوهری در پایان افزود: امسال ما در سایپا تیم تقریبا جوانی داریم که انرژی زیادی دارند. شاید ناشناخته بودن سایپا به سودمان باشد. با این حال به مسائل بیرونی توجه نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی شروع پرقدرت لیگ برتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied