شمانیوز
شما نیوز

ایمان داشتیم که شکست بارسلونا محال نیست

سرمربی اتلتیک بیلبائو بعد از پیروزی ارزشمند مقابل بارسلونا گفت: همه تیم تلاش کردند و ایمان داشتند که پیروزی امری محال نیست.

ایمان داشتیم که شکست بارسلونا محال نیست

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: فصل جدید رقابت‌های فوتبال اسپانیا شب گذشته با دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن مامس آغاز شد و تیم میزبان موفق شد در واپسین دقایق به پیروزی برسد و با نتیجه یک بر صفر این دیدار را به سود خود پایان داد.

تک گل این بازی را آدوریز در دقیقه 89 به ثمر رساند. آبی‌اناری‌ها که در دوفصل اخیر قهرمان لالیگا شده بودند با این شکست در بیلبائو زمین گیر شدند.

گایزکا گاریتانو، سرمربی اتلتیک بیلبائو بعد از این پیروزی ارزشمند گفت: اینجا بازیکنانی هستند که با وجود گذشت سال ها همیشه تفاوت را ایجاد می کنند. در میان این بازیکنان آدوریز در مرکز آن قرار دارد. او بازیکنی جنگنده است. علی رغم اینکه او از گذشته افت کرده اما شور و هیجانش را از دست نداده است.

وی افزود: همه تیم تلاش کردند و ایمان داشتند که پیروزی امری محال نیست. اگر بازیکنان در خط حمله تمام تلاش خود را کنند هیچ چیزی محال نیست.در چنین بازی هایی بسته نگه داشتن دروازه کار آسانی نیست ولی ما در این بازی کار بزرگی انجام دادیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied