شمانیوز
شما نیوز

مهاجم مازاد پرسپولیس همه را سورپرایز کرد

مهاجم ایرانی سومقاییت آذربایجان در نخستین مسابقه برای این تیم موفق به زدن ۲ گل شد.

مهاجم مازاد پرسپولیس همه را سورپرایز کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، در یکی از دیدار‌های هفته اول لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقاییت که مهدی شریفی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس را از ابتدا در راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم قبله سیتی، مهمان تیم قباله بود.

سومقاییت که در نقل و انتقالات تابستانی مهدی شریفی را به خدمت گرفته، در نخستین بازی فصل با نمایش فوق‌العاده او مواجه شد و در دقیقه ۱۳ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پشت محوطه جریمه، با ضربه سر تماشایی مهاجم ایرانی خود به گل رسید.

شریفی که انگیزه زیادی برای خودنمایی در نخستین سال لژیونر شدن داشت، در دقیقه ۲۹ این بار توپ ارسالی از سمت راست زمین را با تکل و دخالت به موقع از مقابل محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد تا سومقاییت را با دو گل از قباله پیش بیندازد.

یاران شریفی در نیمه دوم و در حالی که از دقیقه ۸۴ با یک اخراجی به کارشان ادامه می‌دادند، موفق شدند برتری ۲ بر صفر مقابل قبله را حفظ کنند تا در نخستین مسابقه فصل لیگ برتر آذربایجان به ۳ امتیاز دست یابند.

مهدی شریفی که به شکل نه چندان خوبی از پرسپولیس جدا شده بود، حالا در اولین بازی در لیگ برتر آذربایجان نشان داد از توانایی‌های بالایی برخوردار است و همچنان به‌عنوان یک مهاجم نوک گلزن به حساب می‌آید.
 
 
 
 
00:0001:07

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied