شمانیوز
شما نیوز

انتقال نیمار به بارسلونا منتفی شد / ستاره برزیلی به رئال مادرید می رود

با انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، حالا مشکل بتوان تصور کرد که بارسا بتواند پروسه بازگرداندن نیمار را با موفقیت به اتمام برساند.

انتقال نیمار به بارسلونا منتفی شد / ستاره برزیلی به رئال مادرید می رود

به گزارش شمانیوز ، به نقل از مارکا، نیمار قصد جدایی از پی اس جی را دارد و در این هیچ تردیدی نیست. پی اس جی هم مخالفتی با این موضوع ندارد. دو راه پیش روی باشگاه فرانسوی است؛ نیمار یا باید به بارسا بازگردد یا راهی رئال شود و این دو تیم تنها گزینه های پی اس جی برای خلاص شدن از ستاره برزیلی هستند.

 

سه شنبه گذشته بود که اولین دور مذاکرات بین پی اس جی و بارسا برای انتقال نیمار صورت گرفت و بی نتیجه هم پایان یافت. باشگاه فرانسوی برای فروش نیمار 100 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن از بارسا را می خواهد. یکی از این دو بازیکن، فیلیپه کوتینیو بود که شب گذشته انتقال قرضی اش به بایرن قطعی شد. بازیکن دیگر راکیتیچ بود که او حاضر نشد وارد این پروسه شود.

 

به این ترتیب و با رفتن کوتینیو به بایرن، یکی از گزینه های اصلی بارسا برای معاوضه بازیکن نیز از دست رفت. کوتینیو حاضر نشد به خاطر بازگشت نیمار راهی پی اس جی شود و او را از فصل جاری با پیراهن بایرن خواهیم دید. بارسا به دلیل صرف مبالغ بالا برای جذب دی یونگ و گریزمان، قطعا توان پرداخت 100 میلیون یورو برای نیمار را ندارد و حالا کوتینیو را نیز از دست داده است. عثمان دمبله شاید تنها بازیکنی باشد که بارسا بتواند آن را برای معاوضه با نیمار پیشنهاد دهد هرچند ستاره فرانسوی پیش از این هرگونه انتقال به پی اس جی را رد کرده است.

 

 

با این تفاسیر مشکل بتوان تصور کرد که بارسا بتواند در مذاکرات با پی اس جی برای نیمار دست پر خارج شود و حالا رئال مادرید می تواند به صورت جدی وارد مذاکره با پی اس جی شده و شانس بالاتری برای جذب نیمار خواهد داشت. یک گزینه دیگر، ماندنی شدن نیمار خواهد بود. او امروز در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد و تا نیم ساعت دیگر مشخص خواهد شد که در فهرست بازی فردای تیمش برابر رن حاضر خواهد بود یا خیر. هرچند بعید به نظر می رسد نیمار فردا هم به میدان برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied