شمانیوز
شما نیوز

امید ابراهیمی بمب جدید استقلال

امید ابراهیمی یک سال بعد از جدایی از لیگ برتر در آستانه بازگشت قرار گرفته و تیم های زیادی خواهان این بازیکن هستند.

امید ابراهیمی بمب جدید استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، جدایی بد موقع از تیم فوتبال الاهلی قطر از سوی امید ابراهیمی باعث شد تا سرنوشت او در فوتبال ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و حدس زدن تیم بعدی او کار سختی باشد.


ابراهیمی که با تغییر سرمربی الاهلی از ستون این تیم به مهره مازاد تبدیل شد، در فوتبال قطر خواهان زیادی دارد و دو تیم السیلیه و الوکره به دنبال جذب او هستند اما در فوتبال ایران نیز وضع برای او به همین شکل است و تیم های زیادی برای جذب او پا پیش گذاشته اند؛ تفاوت اصلی اما در این مقطع برای ابراهیمی با گذشته این است که او تیم هایی را به دنبال خود می بیند که همگی ترکیب اصلی خود را بسته اند و امید برای رسیدن به ترکیب تیم جدید خود، یک رقابت جدی را پیش رو دارد.

 

امیر قلعه نویی جمعه ظهر در برنامه ورزش و مردم به صراحت به این موضوع اشاره کرد که به جذب شاگرد قدیمی و محبوب خود علاقه مند است و سپاهان تلاش می کند تا ابراهیمی را بعد از سال ها به اصفهان برگرداند تا رسما زردهای اصفهانی که مدعی قهرمانی هستند، برای جذب این بازیکن وارد رقابت شوند.


سپاهان اما در این رقابت تنها نیست؛ حمیداوی مالک پدیده روز شنبه اعلام کرد این باشگاه منتظر جلسه روز دوشنبه ابراهیمی و الاهلی است و از روز سه شنبه و با مشخص شدن وضعیت امید ابراهیمی وارد رقابت برای جذب او خواهد شد تا یکی دیگر از مدعیان لیگ نیز حالا در کورس رقابت برای جذب مهره ملی پوش فوتبال ایران باشد.


سوال مهم اما درباره آینده ابراهیمی مربوط به شرایط استقلال است؛ خبرها پیرامون استقلال و ابراهیمی حاکی از این است که باشگاه برای جذب او بسیار علاقه مند است اما استراماچونی با حضور ریگی و کریمی در این پست او را نمی خواهد؛ ادعایی که با اخباری پیرامون منتفی شدن قرار ملاقات دو طرف بیشتر به حقیقت نزدیک شد اما ابراهیمی مطمئنا همچنان گزینه استقلال است.


او با توجه به چهره کاریزماتیک و سابقه خود می تواند کاپیتان اول تیم استراماچونی باشد و مطمئنا مهره ای جذاب برای هواداران خواهد بود اما وضعیت او با استقلال متفاوت تر از دیگر گزینه ها است.


با توجه به فاصله کوتاه تا شروع لیگ برتر، ابراهیمی احتمالا هفته اول لیگ را در صورت حضور در ایران از دست می دهد اما به نظر می رسد سرنوشت این بازیکن ملی پوش خیلی سریع مشخص شود و ابراهیمی به زودی در کنار پیراهن تیم جدید خود عکس بگیرد تا مهم ترین نقل و انتقال فوتبال در تابستان 98 را در کنار چهره های جذاب دیگر مانند وحید امیری، مهدی رحمتی، سروش رفیعی و چند نام مطرح دیگر رقم بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied