شمانیوز
شما نیوز

حمله تند خطیر به پیشکسوت استقلال

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال امروز درباره حاشیه های مختلفی از جمله جلسه دیروز با مدیران فعلی باشگاه صحبت کرد.

حمله تند خطیر به پیشکسوت استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، علی خطیر که پس از رفتن از باشگاه استقلال هنوز هم خبرهایی پیرامونش وجود دارد، صبح امروز در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی به بیان مسائلی پرداخت که شرح آنها را در اینجا می خوانید:


خبرهای جلسه دیروز وارونه منتشر شد

 

من به خاطر یک سری فشارها و توهین ها از استقلال بیرون آمدم ولی نمی دانم چرا دوستان همچنان می ترسند و بعد از بیرون آمدن من هم فشارها وجود دارد. دارند واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند. در فاصله 10 دقیقه بعد از اتفاقی که دیروز افتاد، یک رسانه خاص آن را مطرح کرد و کاملا هم وارونه است. شما می توانید از مدیرعامل باشگاه، ریاست هیئت مدیره باشگاه آقای دکتر خلیل زاده که آنجا حضور داشتند، بپرسید. گفته شد که آنها اصلا نخواستند من را ببینند اما هر دوی این بزرگواران به استقبال من آمدند و با هم روبوسی کردیم. آقای خلیل زاده زحمت کشیدند در این جلسه حاضر شدند چون خودم از ایشان خواسته بودم. من احتمالا به سوییس برمی گردم و خواهش کردم اگر مسائل مالی وجود دارد، بیایید با هم بنشینیم و تمامشان کنیم. مدارک و توضیحات لازم را ارائه کنم.


خانمی که در جلسه بود، به من بی احترامی کرد

 

در جلسه دیروز من، آقای خلیل زاده و خانم خلیلی حضور داشتیم. من در مورد جزئیات این جلسه نمی خواهم صحبت کنم ولی به محض حضور در جلسه احساس کردم این خانم گاردی دارد و یکی دو مورد حرف های بی ادبانه ای زد. بعدا که پیگیری کردم، گفتند گویا شرایط روحی روانی خوبی نداشته و دخترش مریض بوده است. اگر من می دانستم که چنین اتفاقی افتاده، اصلا جواب حرف های ایشان را نمی دادم. گفتند که آقای خطیر اقدام به پرتاب وسایل روی میز کرده است. در حالی که دقیقا ماجرا برعکس است. آقای خلیل زاده جا خورده بود که چرا این خانم این کار را کرده است. من درباره جزئیات نمی خواهم صحبت کنم.


چون آن آقا را به استقلال نیاوردم، آدم بدی هستم

 

دوست عزیز بازیکنی که دیشب در صدا و سیما درباره خطیر صحبت کردی. چرا واضح صحبت نمی کنی؟ شما چندین بار آمدی بنده را دیدی که دوباره به استقلال بیایی. من اگر شما را آورده بودم، آدم خوبی بودم ولی حالا نیستم. گفت که از روی سکو درباره بازیکن حرف زده ام. من اصلا در ورزشگاه احساس نمی کردم که مدیر باشگاه هستم. کاملا در یک فضای هواداری فوتبال را می دیدم. حتی وقتی با آقای فتحی به ورزشگاه می رفتیم، به شوخی به من می گفت علی تو کنار من ننشین و برو یک جای دیگر. می گفت وقتی استقلال گل می زند، تو بالا و پایین می پری و آبروی ما را می بری. من حتی وقتی به سپاهان دقیقه 97 گل زدیم، متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. شبیه آقای غلامپور که روی دوش آقای دایی می پرید.

 

استراماچونی به خاطر من استقلال را رها نمی کند

 

نه حقیقت ندارد. آقای استراماچونی اگر می خواست به خاطر من استعفا بدهد، فردای استعفای من این کار را می کرد. او انقدر حرفه ای هست که به خاطر یک شخص، یک باشگاه را رها نکند. به هر حال انتظاراتی داشته که شاید براورده نشده است. به نظر من مجموعه مدیریتی باشگاه هم حق دارند. ماجرا این نیست که آنها نخواهند امکانات را فراهم کنند. دیروز یکی از خبرگزاری ها مطلب قشنگی نوشته بود. شما وقتی یک بنز را به جاده خاکی می آورید، امکانات لازم دارد. آقای استراماچونی در باشگاه های بزرگی کار کرده و امکانات می خواهد. تیم مدیریتی باشگاه استقلال دارد تلاش می کند تا منابع را تامین کند. مشکلات ما منابع مالی است و اگر باشد، مشکلی پیش نمی آید. واقعیت این است که مدیریت در استقلال و پرسپولیس، همانطور که آقای عرب در تلویزیون هم گفت، خیلی کار سختی است. شما منابع ندارید، اما حجمی از مشکلات و انتظارات دارید. در باشگاه های کوچک اصلا اینطور نیست. 10 روز دیگر بحث مجوز حرفه ای است که کار خیلی مشکلی است. به خدا این دو باشگاه منابع ندارند.

 

چه کاره باشگاه هستم که با بازیکن مذاکره کنم؟


مذاکره من با بازیکن عراقی دروغ محض است. این ماحصل کارهای دوستانی است که من در موردشان در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردم. به خدا من از استقلال رفته ام. نمی دانم شما از چه می ترسید! حتی وقتی رفته ام هم دارید درباره من جریان سازی می کنید. من دست این افراد را زمانی که بودم هم از باشگاه قطع کرده ام. من مگر چه کاره باشگاه هستم که بازیکن بیاورم؟ این بازیکنان چون شیعه هستند، ارتباط خیلی خوبی با ایران دارند. من به واسطه طارق همام، با چند بازیکن عراقی ارتباط خوبی دارم، حتی با بشار رسن. این بازیکنی که حرفش هست، به تهران آمد و یک دوست مشترکی داشتیم، گفتند او می خواهد بیاید و شما را ببیند. مصطفی محمد قرارداد دو ساله با باشگاه الزورا عراق دارد. اصلا نمی تواند بیاید. نکته بعدی اینکه بازیکن زیر 23 سال است و ترنسفر این بازیکنان دردسرهای خاصی دارد. من از باشگاه رفته ام. باید بابت هر مهمانی که به خانه ام می آید جواب بدهم؟ هر کسی به خانه من می آید، من با او قرارداد می بندم؟ من چکاره باشگاه استقلال هستم که قرارداد ببندم؟

 

با خواست خودم رفتم و قصد برگشت هم ندارم


من همین حالا هم درباره استقلال حرف نزدم و فقط پیرامون این حواشی صحبت کردم. دوست عزیز و خبرگزاری محترم و همه عزیزانی که بعد از بیرون آمدن من همچنان دارید به بنده لگد می زنید. بنده به میل خودم از استقلال رفته ام و قصد برگشت هم ندارم. آقای خلیل زاده هم می تواند شهادت بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • خخخ

    یعنی با عالم و ادم درگیر شده ودعواکردی همه هم مقصر بودن خخخخخ