شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی امید ابراهیمی را نمی خواهد

ابراهیمی برخلاف قطر در فوتبال ایران کم پیشنهاد ندارد. سپاهان، ذوب‌آهن و از دیروز شهر خودرو مشتری او هستند.

استراماچونی امید ابراهیمی را نمی خواهد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، امید ابراهیمی برای ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر کار سختی دارد. دلاپریرا سرمربی جدید الاهلی امید را نخواست در ادامه صحبت از پیوستن او به تیم السیلیه به میان آمد، ولی این باشگاه در آستانه عقد قرارداد با یک هافبک الجزایری است و با این حساب لیست بازیکنان خارجی‌اش پر می‌شود. ابراهیمی برخلاف قطر در فوتبال ایران کم پیشنهاد ندارد. سپاهان، ذوب‌آهن و از دیروز شهر خودرو مشتری او هستند. حتی مالک باشگاه شهر خودرو گفته اگر ابراهیمی تا دوشنبه شب به یک تیم قطری نپیوندد از سه‌شنبه با او به صورت رسمی وارد مذاکره می‌شود. باشگاه استقلال برای جذب مجدد این بازیکن با مسائل جالبی مواجه است که تیتروار به این موارد اشاره می‌کنیم.


۱- آندره‌آ استراماچونی صراحتاً به باشگاه اعلام کرده یک هافبک تهاجمی می‌خواهد و با حضور علی کریمی، مسعود ریگی، رضا آذری، فرشید باقری و حتی در صورت لزوم عارف غلامی نیازی به یک هافبک دفاعی دیگر ندارد.


۲- بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری و خداحافظی خسرو حیدری استقلال از لحاظ داشتن بازیکن بزرگتر با کمبود مواجه است. در حالی وریا غفوری و حسین حسینی بزرگتر‌های فعلی تیم هستند که هر دو نفرشان در فصل نقل و انتقالات بر سر مسائل مالی با باشگاه اختلاف نظر داشتند یا به عنوان مثال حسین به عنوان کاپیتان دوم حتی دو فصل بازیکن یا دروازه‌بان اصلی تیم نبوده است. طبعاً برخی نفرات باتجربه حرف‌شنوی لازم را از او یا خود وریا نخواهند داشت. در مقام مقایسه مرتضی تبریزی سابقه بیشتری از خیلی‌ها در لیگ برتر دارد.


۳- در حالی که حضور امید ابراهیمی باسابقه خوب ملی و باشگاهی او را به بزرگتر و کاپیتان استقلال تبدیل می‌کند و سایرین از این بازیکن حرف‌شنوی خواهند داشت مقبولیت او نزد هواداران مثل گذشته نیست، چون امید به خاطر دستمزد بالاتر استقلال را ترک کرد و به الاهلی پیوست چنانچه در نظرسنجی اینترنتی هواداران استقلال پیش از ۶۰ درصد طرفداران مخالف بازگشت او بودند. باید دید در چند روز آینده چه اتفاقاتی برای امید می‌افتد. آیا او می‌تواند در فوتبال قطر حضورش را تداوم ببخشد یا باید به ایران برگردد که در این صورت مقصد او یکی از سه شهر تهران، مشهد و اصفهان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied