شمانیوز
شما نیوز

وریا غفوری و فرشید اسماعیلی ستاره های اماده استقلال + عکس

استقلال در این فصل هم مثل سال های قبل بازیکنان مطرحی را در نقل و انتقالات به خدمت گرفت اما ستاره های اصلی و قابل اتکای این تیم در میان باتجربه ها هستند.

وریا غفوری و فرشید اسماعیلی ستاره های اماده استقلال + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از " ورزش سه" درباره استقلال این موضوع مطرح است که بازیکنان زیادی را در پیش فصل از دست داده است اما موضوع مهم این است که آبی ها ستاره های مطرح و برخی از بازیکنان کلیدی شان را در اختیار دارند. وریا غفوری دفاع راست تیم ملی و فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی این تیم در فصل های اخیر همواره در میان بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده اند.


وریا و فرشید اسماعیلی در فصل های اخیر که استقلال بازیکن مطرح کم نداشته است همیشه در بالاترین سطح کیفی بازی کرده و در کسب نتایج خوب این تیم نقش اساسی ایفا کرده اند. اسماعیلی در فصل گذشته یکی از بهترین های استقلال در بخش تهاجمی این تیم بود و دو گل برای این تیم زد و سه پاس گل هم به همبازیانش داد. البته که نقطه تاریک فصل گذشته برای او ضربه پنالتی اش در دربی برگشت بود که حسابی خبرساز شد و در نهایت روی عملکرد او در بازی های آخر لیگ نیز تاثیرگذار بود. با این‌حال اسماعیلی فصل گذشته مثل لیگ هفدهم یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان استقلال بود و یکی از عوامل موفقیت خط تهاجمی این تیم بود.

 


اما وریا غفوری مدافع راست استقلال با 4 گل زده و 4 پاس گل عملکردی درخشان در این تیم داشت. او دو پاس گل هم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به هم‌تیمی هایش داد تا یکی از موثرترین بازیکنان لیگ هجدهم باشد. استقلال بی تردید با حفظ این مهره های کلیدی که سال ها است در کنار هم بازی می کنند امسال هم می تواند یکی از تیم های صدرنشین لیگ برتر باشد.


وریا و فرشید اینروزها آخرین تمرینات آماده سازی را پیش از بازی با ماشین سازی در تبریز انجام می دهند و روحیه شان نشان می دهد که زیرنظر استراماچونی در پیش فصل به آمادگی بالایی رسیده اند. بی تردید روی اوج بودن وریا و اسماعیلی می تواند استقلال را با قدرت بیشتری به سوی موفقیت در این فصل پیش ببرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied