شمانیوز
شما نیوز

کالدرون از حواشی پرسپولیس جاخالی داد

سرمربی پرسپولیس گفت: ما سه مدافع خیلی خوب و بین‌المللی در تیم‌مان داریم که در این لیگ فرسوده به همه‌ی آنها نیاز مبریم داریم مخصوصاً اینکه سیدجلال، بازیکنی پا به سن گذاشته است.

کالدرون از حواشی پرسپولیس جاخالی داد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم از شرایط تیم و از عملکرد بچه رضایت کامل دارم. آشنایی خوبی بین ما به وجود آمده و برای بازی اول کاملاً آماده هستیم.

 

وی درباره وضعیت کنعانی‌زادگان و شایعه حضورش در لیست مازاد پرسپولیس یادآور شد: نه، این خبر شایعه است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قصد دارد از بین کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی کدام‌یک را در ترکیب اصلی قرار دهد، گفت: ما سه مدافع خیلی خوب و بین‌المللی در تیم‌مان داریم که در این لیگ فرسوده به همه‌ی آنها نیاز مبریم داریم مخصوصاً اینکه سیدجلال، بازیکنی پا به سن گذاشته است. در کنار این مسئله ممکن است مدافعان ما محروم و مصدوم شوند و حتماً لازم است که سه دفاع خوب داشته باشیم. کنعانی‌زادگان بازیکن ملی‌پوش و جوان تیم است که حتماً برای آینده پرسپولیس لازم است. ما از این مدافعان به تناوب در ترکیب اصلی استفاده خواهیم کرد. ممکن است در بازی اول یکی از آنها روی نیمکت باشد و در بازی بعدی نفری دیگر. در هر صورت ما ۱۶ بازیکن آماده می‌خواهیم که پنج نفر آنها روی نیمکت خواهند نشست. در هر بازی باید این نفرات آماده باشند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. با توجه به طولانی بودن فصل از تمام نفراتی که داریم استفاده خواهیم کرد. همه چیز برای شروع خوب لیگ آماده است و من مانده‌ام چرا هنوز فصل شروع نشده چنین سؤالات حاشیه‌ای می‌پرسید.

 

کالدرون با اشاره به حضور جونیور براندائوی برزیلی در تهران تصریح کرد: قرار است این بازیکن ساعت ۱:۴۰ بامداد فردا (دوشنبه) وارد ایران شود. او فردا تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و در صورت موفقیت در این تست‌ها، بعد از کمی استراحت به خاطر سفر طولانی‌اش، از روز چهارشنبه با تیم تمرین می‌کند.

 

وی راجع به اینکه آیا در جریان حواشی پیرامون مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس هست یا نه، بیان کرد: نه، من در جریان این موضوع نیستم. کلاً چون رسانه‌‌ها با زبان فارسی به این مسائل می‌پردازند، من در جریان حواشی قرار نمی‌گیرم و نمی‌خواهم هم بدانم. من کنار تیمم هستم و از شرایط آن رضایت دارم. حواشی روی تیم ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت و کارمان را پیش خواهیم برد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا او از امکانات باشگاه پرسپولیس رضایت دارد یا نه، گفت: بله، ورزشگاه شهید کاظمی تجهیزات خیلی خوبی دارد. کلاً تیم‌های بزرگ امکانات خوبی هم دارند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

کالدرون درباره دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ نیز خاطرنشان کرد: به‌هرحال بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. اول اینکه باید بگویم ما باید تحت هر شرایطی فصل را با برد آغاز کنیم و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. بازی روز پنجشنبه مهمترین بازی سال برای حریف ما خواهد بود و آنها برای این بازی اصلاً تحت فشار نیستند، از این جهت که باخت در چنین دیدار بزرگی برای تیم پارس نتیجه‌ای عادی می‌تواند باشد و برد هم یک اتفاق بزرگ، اما ما حق باخت نداریم و این مسئولت‌مان را سنگین می‌کند. با تمام احترامی که برای تیم پارس جنوبی قائلم ما در این بازی پیروز خواهیم شد و راهی غیر از آن نداریم.

 

وی در این باره اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم در کنار اینکه نتیجه لازم را می‌گیرم، زیبا هم بازی کنیم. از شرایط تیمم راضی هستم و کارهایی که باید در تمرینات انجام می‌دادیم را پشت سر گذاشته‌ایم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که سطح توقع از تیم پرسپولیس به مراتب خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر است، اظهار داشت: بله، من برای همین کار اینجا هستم. وقتی ما سه سال قهرمان شده‌ایم همه‌ی تیم‌ها تلاش می‌کنند که برای چهارمین بار این اتفاق رخ ندهد. ما اما تلاش کرده و می‌کنیم که این قهرمانی برای چهارمین بار تکرار شود. مطمئن باشید پرسپولیس تیمی خواهد بود که فوتبال زیبایی را ارائه خواهد داد.

 

کالدرون در مورد اینکه مهاجم خارجی مدنظرش دیر به پرسپولیس ملحق خواهد شد و چه تضمینی است که او در فوتبال ایران موفق باشد، گفت: بله، موافق نظر شما هستم که مهاجم‌مان را دیر جذب کردیم. به‌هرحال با بودجه‌ای که در اختیارمان بود، توانستیم جونیور را به خدمت بگیریم. مسلماً جذب بازیکن بزرگ و مطرح رقم سنگینی را می‌خواست. البته که من اطمینان می‌دهم جونیور راندمان خوبی را در فوتبال ایران خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied