شمانیوز
شما نیوز

رقیب حسینی در استقلال به دنبال فیکس شدن

دروازه‌بان جدید استقلال گفت: استقلال که برنده شهرآورد می‌شود، خانواده‌ام شیرینی می‌دهند.

رقیب حسینی در استقلال به دنبال فیکس شدن
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جدید استقلال درباره نحوه ورودش به دنیای فوتبال و علاقه شخصی اش به سیدحسین حسینی با ما به گفتگو نشست. او دوست دارد پا جای پای حسینی بگذارد و مانند او پیشرفت کند. 

* موضوع همسانی با برادرت سوژه شده است. کدام‌یک از شما دروازه‌بانی را دوست داشت؟
هر دو به دروازه‌بانی علاقه داشتیم. اول برادرم دروازه‌بان بود و من دفاع بازی می‌کردم. آن زمان در آکادمی باشگاه استقلال خوزستان توپ می‌زدیم. بعد که به مقاومت اهواز رفتیم برادرم در دفاع بازی کرد و من هم دروازه‌بان شدم. پس از آن دوباره به استقلال خوزستان که برگشتیم هر دو دروازه‌بانی را دنبال کردیم. 

* ولی فقط یکی از شما دو نفر در تیم بزرگسالان بودید؟
بله! من در تیم بزرگسالان بودم و حسن (برادر پورحمیدی) در امید‌های استقلال خوزستان بازی می‌کرد. تا اینکه در نهایت راهی ملوان شد و الان هم در آن تیم دروازه‌بان دوم است. 

* چه شد که به دروازه‌بانی علاقه‌مند شدید؟
خیلی این کار را دوست داشتیم. 

* الگویی هم داشتید؟
نویر، کاسیاس یا ترشتگن. از داخلی‌ها هم حسینی را خیلی دوست دارم. 

* همین حسینی هم‌تیمی‌ات در استقلال؟
بله! او باتکنیک و دارای رفلکس بدنی بالایی است. اخلاق فوق العاده خوبی دارد و اگر تا الان به اینجا رسیده به خاطر صبری بوده که داشته و من هم باید مانند او صبوری را سرلوحه کارم کنم تا بتوانم حقم را از فوتبال بگیرم. 

* چند سال پیش فکر می‌کردی روزی در استقلال بازی کنی؟
اصلاً فکرش را نمی‌کردم. اصلاً باورم نمی‌شد این اتفاق برایم بیفتد. فکر می‌کردم حداکثر بتوانم روزی در فولاد خوزستان دروازه‌بانی کنم. 
 
الان که کنار حسینی تمرین می‌کنی چه حسی داری؟
خب خیلی برایم جذابیت دارد. 

* استراماچونی چه گفت؟
حرفی با من نزده است، اما آقابهزاد فوق العاده است. هم خودش و هم تمرینات حرفه‌ای‌اش. او تمریناتی به ما می‌دهد که من تاکنون هرگز آن‌ها را تجربه نکرده بودم. 

* با برادرت در تماسی؟
دائم. همه حرف‌هایمان را به هم می‌زنیم. وقتی هم فهمیدم از استقلال پیشنهاد دارم، اول از همه به او گفتم و او هم گفت معطل نکن. خیلی خوشحال شده بود. 

* او هم استقلالی است؟
همه اعضای خانواده‌مان استقلالی هستند. 
 

* چند خواهر و برادر هستید؟
دو برادر بزرگتر از خودمان داریم و یک خواهر کوچکتر. پدر و مادرم هم استقلالی هستند. ما اینقدر استقلالی هستیم که وقتی استقلال شهرآورد را برنده می‌شود برادر بزرگترهایم با موتور به خیابان می‌روند و با پرچم استقلال شیرینی پخش می‌کنند. 

* با این وصف همه‌شان خوشحال هستند؟
مادرم که به من زنگ زده بود از بس خوشحال بودم می‌گفتم متوجه نمی‌شوم چه می‌گوید. از این بابت خدا را شکر می‌کنم و می‌دانم برای موفق شدن در استقلال باید خیلی خیلی تلاش کنم. 

* حسینی رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر است. به رکوردشکنی هم فکر می‌کنی؟
فعلاً باید برای رسیدن به دروازه استقلال تلاش کنم و به فکر رکورد زدن نیستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied