شمانیوز
شما نیوز

مهاجم برزیلی پرسپولیس انتظارات را براورده می کند

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: قطعاً هفته‌های اول لیگ حساس‌ترین مقطع لیگ برای کالدرون است و چند دیدار هفته‌های اول می‌تواند به نوعی برای این مربی حساس و تعیین‌کننده باشد.

مهاجم برزیلی پرسپولیس انتظارات را براورده می کند
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، کریم باوی در خصوص شرایط این تیم و قرعه هفته اول پرسپولیس برای بازی مقابل پارس جنوبی جم و سایر موارد مربوط به سرخپوشان به سؤالات ما پاسخ داد. 


* قرعه رویارویی با پارس جنوبی جم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازی با پارس جنوبی در هفته اول برای پرسپولیس قرعه‌ای بسیار مناسب است، چون به هر حال پرسپولیس می‌تواند در حضور تماشاگرانش بازی افتتاحیه را برگزار کند و به بهترین شکل ممکن برای شروع قوی در لیگ نوزدهم استارت بزند، اما با این وجود سرخپوشان نباید تیم پارس جنوبی را دست‌کم بگیرند، چون این تیم با سرمربیگری فراز کمالوند تغییرات بسیار زیادی داشته و بازیکنان خوبی مانند دخسوس، باتیستا و... را به خدمت گرفته است. 


* در رابطه با تیم پرسپولیس و بضاعت فنی این تیم برای لیگ نوزدهم چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس تیم خوبی دارد. خوشبختانه شاکله تیم حفظ شده و بازیکنان جدیدی هم به این تیم اضافه شده‌اند و تیم نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است. 


* پرسپولیس در هیچ پستی با کمبود بازیکن مواجه نیست؟
در خط حمله پرسپولیس به نظرم جای یک مهاجم خالی است و به نوعی علیپور در گلزنی تنهاست. در این بین امیدوارم مهاجم برزیلی که مدت‌هاست بحث حضورش در پرسپولیس مطرح است، بیاید و در پرسپولیس بدرخشد و زوج خیلی خوبی برای علیپور باشد. 


* به نظر شما سیستم کالدرون جواب می‌دهد؟
من برای کالدرون آرزوی موفقیت دارم، اما از آنجا که پرسپولیس چند سال متوالی با سیستم ۲-۴-۴ برانکو بهترین نتایج را کسب کرده من فکر می‌کنم اگر کالدرون با همان روش ۲-۴-۴ تیمش را به مصاف رقبا بفرستد خیلی بهتر است، چون بازیکنان پرسپولیس به این روش انس گرفته بودند و حتماً می‌توانند موفق‌تر عمل کنند. 


* مربی آرژانتینی می‌تواند از حساس‌ترین مقطع لیگ به سلامت گذر کند؟
قطعاً هفته‌های اول لیگ حساس‌ترین مقطع لیگ برای کالدرون است و چند دیدار هفته‌های اول می‌تواند به نوعی برای این مربی حساس و تعیین‌کننده باشد. بعد از برانکو خیلی جرأت می‌خواست یک مربی بیاید و سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده بگیرد و به همین دلیل برای کالدرون آرزوی موفقیت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied