شمانیوز
شما نیوز

هیچ چیز در جام‌جهانی بسکتبال دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط مطلوب تیم ملی قبل از جام‌جهانی ۲۰۱۹ گفت: به خودباوری رسیده‌ایم و در جام جهانی چیزی دور از دسترس نیست.

هیچ چیز در جام‌جهانی بسکتبال دور از دسترس نیست

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا: صمد نیکخواه بهرامی در جریان مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی ۲۰۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی‌ها مناسب بود. بعد از لیگ استراحت خوبی داشتیم و پس از آن برنامه‌های تیم ملی با شرایط مناسبی آغاز شد.

وی با اشاره به اردوهای اروپایی تیم ملی تصریح کرد: ما در اروپا کمپ خوبی برگزار کردیم. تمرین‌های مناسب و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار شد. به طور حتم این مسابقات سطح بسکتبال ایران را بالا می‌برد و باعث پیشرفت ما می‌شود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران همچنین گفت: چیزی از تیم‌های اروپایی کم نداریم چون زبان بسکتبال ثابت است. ‌ همان تمرینات را ما هم داریم اما آنها از نظر روانی و فیزیکی آماده‌تر هستند.

ملی‌پوش کهنه‌کار بسکتبال ایران درباره بازی دوستانه با یونان تصریح کرد: بازی با یونان خوب بود اما پالس منفی بعد از چنین باختی باعث ترس مربیان و کادر برای رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌شود. ما قبل از المپیک ریو هم با تیم‌های بزرگ بازی کردیم که توانستیم از تجربه این بازی‌ها در جام ملت‌ها هم استفاده کنیم.

وی افزود: امسال هم امیدوارم این تجربه‌ها به ما کمک کند. ما شانس صعود داریم. همیشه گفته‌اند بستکبال اروپا سطح بالایی دارد اما ما هم به خودباوری رسیده‌ایم و هیچ چیزی دور از دسترس نیست.

نیکخواه‌بهرامی با اشاره به غیبت مسئولان در مراسم بدرقه تیم ملی به جام‌جهانی گفت: فکر می‌کنم این‌ اتفاقات باعث دلسردی است و واقعا ناراحت شدم. عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش زحمت کشید و آمد و از او ممنونم، اما بسکتبال در دنیا خیلی مهم است و نمی‌دانم در ایران چرا به این رشته اهمیت نمی‌دهند. در حالی که با توجه به امکانات‌ کمی که‌ ما در ایران داریم، نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. فقط می‌توانم بگویم دلسرد کننده بود و امیدوارم ‌در ادامه این گونه ‌نباشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که در جام‌جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و به هدفمان برسیم. قطعا توانایی زیادی داریم و باید از آن استفاده کنیم. کارمان ساده نیست اما هدف هم دور از دسترس نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied