شمانیوز
شما نیوز

امید ابراهیمی در استانه پیوستن به سپاهان

مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال آن هستند که رودررو با امید ابراهیمی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر مذاکره کرده و او را متقاعد به حضور در جمع زردپوشان کنند.

امید ابراهیمی در استانه پیوستن به سپاهان
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، امید ابراهیمی بعد از اینکه جدایی‌اش از باشگاه الاهلی قطعی شد، هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است. این در حالی است که چند تیم ایرانی از جمله سپاهان خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

در دو روز گذشته خبرهایی در مورد توافق ابتدایی باشگاه سپاهان با ابراهیمی مطرح شد، ولی یکی از مسئولان باشگاه سپاهان گفته این باشگاه هنوز مذاکره‌ای حضوری با هافبک فصل گذشته الاهلی انجام نداده است.

سپاهانی‌ها تمایل خود را برای جذب ابراهیمی به این بازیکن اعلام کرده‌اند، ولی ابراهیمی در تلاش است که به دلیل امتیازهای مالی و برخی مسائل دیگر، هر طور که شده در کشور قطر بماند و با تیمی دیگر از این کشور قرارداد ببندد.

تلاش‌هایی از سوی برخی افراد در کشور قطر انجام شده است تا ابراهیمی به یک تیم دیگر برود و اولویت این بازیکن هم ماندن در لیگ قطر است، به همین دلیل او ترجیح داده تا مذاکره‌ای با تیم‌های ایرانی از جمله سپاهان انجام ندهد.

باید منتظر ماند و دید که ابراهیمی برای ماندن در لیگ قطر به خواسته‌اش می‌رسد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. فعلاً که سپاهانی‌ها به دنبال مذاکره با ابراهیمی هستند تا شاید در گفت‌وگوی رودررو او را برای عقد قرارداد مجاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied