شمانیوز
شما نیوز

کلوپ در فکر بازنشستگی!

یورگن کلوپ حاضر نشد آینده خود در لیورپول را تضمین کند و خبر از احتمال بازنشستگی زودهنگام خود داد.

کلوپ در فکر بازنشستگی!

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، یورگن کلوپ پنجمین فصل حضور خود در لیورپول را پشت سر می گذارد؛ در حالی که به وی پیشنهاد تمدید قرارداد طولانی مدت ارائه شده است. او فصل گذشته توانست لیورپول را قهرمان اروپا کند و هفته پیش نیز این تیم را فاتح سوپرکاپ اروپا کرد.

هدف اصلی کلوپ، رساندن لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ برتر است؛ عنوانی که نزدیک به سه دهه است قرمزها موفق به کسب آن نشده اند.

 

 

کلوپ که از سوی نشریه بیلد به عنوان مربی سال برگزیده شد، در مصاحبه با این نشریه و در مورد آینده اش گفت:« امیدوارم به همین روند ادامه دهم اما در طی دو یا سه سال نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شاید من بازنشسته شوم. البته این حرف به این معنا نیست که حتما چنین اتفاقی خواهد افتاد ولی اگر بازنشسته شوم، تعجب نکنید.»

 

 

کلوپ در مورد دلیل عدم جذب فیلیپه کوتینیو از سوی لیورپول نیز گفت:« ما پولی که از بارسلونا برای انتقال کوتینیو گرفته بودیم را خرج کردیم. او بازیکن بزرگ و یک پسر دوست داشتنی است. در همان مقطعی که او به بارسا رفت، ما تمایلی برای از دست دادن کوتینیو نداشتیم ولی بارسا با پرداخت پول زیاد، به نوعی ما را تسلیم کرد. کوتینیو بازیکنی است که به تنهایی می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند. او خرید خوبی برای بایرن و بوندسلیگا است هرچند که برای تیم محبوبم در آلمان یعنی دورتموند خبر خوبی نیست.»

 

لازم به ذکر است که روز گذشته انتقال قرضی و یک ساله کوتینیو با بند خرید دائمی از بارسا به بایرن رسمی شد و او دوران جدیدی از فوتبالش را این بار در آلمان شروع خواهد کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied