شمانیوز
شما نیوز

افشاگری جنجالی کارگردان مشهور سینما در مورد قلیان کشیدن ستاره های فوتبال

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: راستش در طول عمرم دو بار به ورزشگاه رفتم، ولی اصلاً از محیط استادیوم‌ها خوشم نمی‌آید.

افشاگری جنجالی کارگردان مشهور سینما در مورد قلیان کشیدن ستاره های فوتبال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛  منوچهر هادی، کارگردان مطرح سینمای ایران، به شدت فوتبالی است و اخبار فوتبال را با دقت دنبال می‌کند. هادی که این روز‌ها مشغول ساختن دومین سریال نمایش خانگی خود به نام «دل» است، اعتقاد دارد بازیگری بسیار تخصصی است و به همین دلیل هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند بازیگر خوبی شود. ولی با این حال پژمان جمشیدی تا حدودی استثناست. گفت‌وگوی ما با این کارگردان سینما را در ادامه می‌خوانید.


* این علاقه به فوتبال از کجا شکل گرفته است؟
خب من هم مثل خیلی از آدم‌ها از بچگی به فوتبال علاقه داشتم و از همان موقع در کوچه و خیابان بازی می‌کردم که این علاقه تا به امروز همراه من بوده و همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه سال‌هاست اخبار مربوط به فوتبال را به طرق مختلف دنبال می‌کنم.


* پرسپولیسی هستید یا استقلالی؟
خیلی برایم فرقی نمی‌کند. هر دو تیم را دوست دارم، چون مواقعی که این دو تیم بازی می‌کنند، به خصوص شهرآورد‌ها جذابیت بازی‌ها بسیار بالا می‌رود.


* ولی شنیدیم شما پرسپولیسی هستید.
(کمی مکث) خب تمایلم به قرمز کمی بیشتر است و پرسپولیس را دوست دارم ضمن اینکه دوستان بسیار خوبی در این تیم دارم.


*حالا که پرسپولیسی هستید شرایط این تیم را در آستانه شروع لیگ برتر چطور می‌بینید؟
خب پرسپولیس در سه دوره اخیر قهرمان شده و توقعات از این تیم بسیار بالاست، ولی کادرفنی جدید نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. باید لیگ شروع شود تا ببینیم نحوه بازی پرسپولیس با کالدرون چه تغییراتی کرده و آیا آن‌ها می‌توانند نتایج خوب قبل را تکرار کنند یا خیر. ضمن اینکه به نظرم در قهرمانی‌های سه فصل اخیر پرسپولیس با برانکو، شانس هم دخیل بوده است.


* فوتبال و سینما چه وجه مشترک‌هایی با هم دارند؟
به نظرم خیلی شبیه هم هستند. طرفداران هر دو قشر جوان هستند و جزو سرگرمی‌های مهم مردم به حساب می‌آیند. البته مادامی که این دو صنعت زیر نظر دولت هستند خیلی از مربیان و فیلمسازان حرفه‌ای نمی‌توانند به خوبی و آن‌طور که می‌خواهند کار کنند.


* اهل رفتن به ورزشگاه هستید؟
راستش در طول عمرم دو بار به ورزشگاه رفتم، ولی اصلاً از محیط استادیوم‌ها خوشم نمی‌آید. در واقع جذبم نکرد. به همین دلیل دوست ندارم به ورزشگاه بروم مگر اینکه اجازه ورود خانم‌ها داده و جو تا حد زیادی آرام و تلطیف شود. جالب است سال‌ها قبل اولین بار برای بازی تیم ملی به ورزشگاه رفتم و آن موقع من تازه گواهی‌نامه گرفته بودم و آن‌قدر هیجان‌زده بودم که شب‌ها گواهی‌نامه را زیر بالشم می‌گذاشتم و همیشه همراهم بود. آن روز در استادیوم کیفم را دزدیدند که گواهی‌نامه‌ام در آن بود و به همین دلیل خاطره بسیار بدی از رفتن به استادیوم دارم.


* از بین فوتبالیست‌ها با کدام بیشتر رفیق هستید؟
خب خیلی‌ها را می‌شناسم و با آنها دوستم، ولی محسن بنگر، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و مهدی طارمی از دوستان بسیار نزدیک من هستند.


* از بین این بازیکنان اخیراً فقط فرشاد احمدزاده توانسته به پرسپولیس برگردد. با او در این مورد حرف زدید؟
بله چند وقت پیش با فرشاد حرف زدم. خیلی خوشحال است از اینکه دوباره به تیم محبوبش برگشته. امیدوارم بتواند مهره مؤثری برای پرسپولیس باشد.


* صحبت از فرشاد احمدزاده شد، او سابقه بازیگری هم دارد. به نظر شما می‌تواند بعد از دوران فوتبالش وارد حرفه بازیگری شود؟
فرشاد بسیار بامزه و بانمک است، ولی نمی‌تواند یک بازیگر حرفه‌ای باشد، چون بازیگری یک کار علمی و کاملاً تخصصی است و به نظرم هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند یک بازیگر حرفه‌ای شود مگر اینکه بخواهند نقش خودشان یعنی یک فوتبالیست را بازی کنند.


* ولی پژمان جمشیدی در حال حاضر یک بازیگر موفق به حساب می‌آید.
پژمان انسان و فوتبالیست بسیار خوبی بوده و هست، ولی در مورد بازیگری او نمی‌توانم نظر بدهم. ضمن اینکه ممکن است پژمان یک استثنا باشد که در هر کاری طبیعی است.


* مهدی طارمی چطور؟
(باخنده) مهدی هم نمی‌تواند، چون لهجه دارد ضمن اینکه هنر مهدی و تخصصش در گرفتن پنالتی و گل زدن داور است که می‌تواند تیمش را به راحتی صاحب پنالتی کند.


* از بین بازیگرانی که می‌شناسید، کدام‌شان فوتبالیست‌های خوبی هستند؟
امیرعلی دانایی و حسین یاری فوق‌العاده هستند. امیرعلی فوتبال را آکادمیک بلد است، ولی حسین یاری یک سالنی‌باز حرفه‌ای و قهار به حساب می‌آید.


* از بین تیم‌های خارجی طرفدار کدام تیم هستید؟
من عاشق کریستیانو رونالدو هستم و هر تیمی رونالدو در آن باشد را دوست دارم. کریس مثل قهرمانان نقش اول است. روزی که او از فوتبال برود دیگر فوتبال خارجی را دنبال نمی‌کنم.


* در حال حاضر مشغول انجام چه کاری هستید؟
به تازگی ساخت سریال «دل» به پایان رسید که احتمالاً از یک ماه آینده پخش خواهد شد. یک سال است درگیر تولید این سریال نمایش خانگی هستیم. به غیر از آن یک فیلم سینمایی و همچنین عاشقانه ۲ را در پیش رو خواهیم داشت. ضمن اینکه این را هم بگویم قصد دارم بعد از عاشقانه ۲، عاشقانه ۳ را هم بسازم.


* حرف آخر؟
متأسفانه ۹۰ درصد فوتبالیست‌ها قلیان می‌کشند که برای سلامتی بسیار مضر است. امیدوارم این کار را نکنند و به فکر سلامتی خود باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied