شمانیوز
شما نیوز

ستاره استقلال در فکر بازگشت

کاپیتان پیشین استقلال گفت: در لالیگا، بارسلونا بازی اولش را باخت ولی رئال با برد استارت زد. این در روحیه بازیکنان تیم‌های بزرگ تأثیر مهمی دارد.

ستاره استقلال در فکر بازگشت
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ امیرحسین صادقی چندی پیش در برنامه‌ای تلویزیونی به انتقاد از برخی مسائل رخ داده در باشگاه استقلال پرداخت و در این بین نکاتی را هم بیان کرد که به علی خطیر معاون مستعفی ورزشی باشگاه ربط پیدا می‌کرد. خطیر هم در پاسخ به این موضوع در رادیو حرف زد و ادعا کرد صادقی در ابتدای فصل قبل به او پیام می‌داده که می‌خواهد به استقلال برگردد. کاپیتان اسبق استقلال با سابقه حضور در دو جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ با خبرورزشی در این باره حرف زد. 

* واقعاً این‌قدر دوست داشتید به استقلال برگردید که به علی خطیر پیام می‌دادید؟
در خبرورزشی اعلام می‌کنم اگر این آقا میسد‌کال یا همان تماس‌های از دست رفته از من را در پرینت تماس‌های همه سال‌هایی که موبایل داشته بیاورد، از امروز تا یک سال همه قبض‌های موبایلش را من می‌پردازم. 

* ولی او خیلی محکم این ادعا را مطرح کرده است.
متأسفانه آن‌هایی که دو روز است وارد فضای باشگاه استقلال شده‌اند دوست دارند به نوعی خودشان را بزرگ کنند و ره صد ساله را یک‌شبه بروند. بند شدن به بازیکنان مطرح تاریخ باشگاه استقلال یکی از همین روش هاست. همین آقا در استادیوم کنار دست من می‌نشست و وقتی درباره برخی حاشیه‌ها در باشگاه از او سؤال می‌کردم می‌گفت توی هیجان که قرار می‌گیرم گاهی کار‌هایی می‌کنم که دست خودم نیست. من اصلاً شماره تماسی از او ندارم چه برسد به اینکه بخواهم به او زنگ بزنم. واقعاً این حرف‌ها جالب است. 

* درباره جنجال‌های هفته گذشته استراماچونی حرفی ندارید؟
نه! امیدوارم این مسائل ربطی به جدایی علی خطیر از باشگاه استقلال نداشته باشد. گاهی آدم‌ها تا وقتی خودشان در مجموعه‌ای حضور دارند برایش وقت صرف می‌کنند. انصافاً این آقا هم در این مدت کار‌هایی برای استقلال انجام داد که نمی‌توان منکرش شد ولی قرار نیست که دیگر به این خاطر مدال افتخار به سینه اش بزنند. همین که برای استقلال کار کرده خودش بزرگترین افتخار برایش است. باز هم می‌گویم امیدوارم اتفاقات اخیر درباره استراماچونی ربطی به استعفای معاون ورزشی باشگاه نداشته باشد. 

* حالا چه شده که دوست دارید باز هم به دنیای فوتبال برگردید؟
به خاطر پسر کوچکم امیرحسام است. چون برادر بزرگترش فوتبال بازی می‌کند وقتی از او شنیده بابا یعنی من هم فوتبالیست بودم، می‌گوید پس چرا الان بابا بازی نمی‌کند. برای همین، چون دیدم شرایط بدنی‌ام مناسب است تصمیم گرفتم خیلی از فوتبال فاصله نگرفته‌ام بار دیگر برگردم. 

* از نظر بدنی مشکلی ندارید؟
نه! تمریناتم را از مدتی قبل شروع کرده‌ام و با بدنسازی شخصی‌ام کار می‌کنم. 

* دیدار استقلال با ماشین‌سازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
این دو تیم همین دو هفته پیش با هم بازی کرده‌اند و اتفاقاً استقلال هم برد خوبی روبه‌رویش به دست آورد. امیدوارم بازی اول را با قدرت پشت سر بگذارند. برای تیم‌های بزرگ دیدار اول و نتیجه اش خیلی مهم است. الان در لالیگا، بارسلونا بازی اولش را باخت ولی رئال با برد استارت زد. این در روحیه بازیکنان تیم‌های بزرگ تأثیر مهمی دارد. امیدوارم استقلال در تبریز با برد زمین را ترک کند و قدم اول را محکم بردارد.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied