شمانیوز
شما نیوز

تاسف محسن خلیلی به دلیل اماده نبودن ورزشگاه ازادی + عکس

سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به آماده نبودن ورزشگاه آزادی اعتراض و اضهار تاسف کرد.

تاسف محسن خلیلی به دلیل اماده نبودن ورزشگاه ازادی + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، محسن خلیلی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش نسب به آماده نبودن سکوهای ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و نوشت:
 
همه ما؛ از بازیکن و مربی تا مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون و دیگر مجوعه‌های مرتبط با فوتبال، مدیون تماشاگران هستیم و هر کاری می‌کنیم باید برای رضایت آن‌ها باشد.

جای تاسف دارد که امروز لیگ‌برتر در شرایطی آغاز می‌شود که نیمی از سکو‌های استادیوم برای پذیرایی از تماشاگران پرسپولیس آماده نیست. 

از طرف دیگر با وجود هفته‌ها تاخیر در شروع لیگ، هواداران ما تا یک روز قبل از بازی با پارس جنوبی سرگردان بودند و نمی‌دانستند بلیت را از کجا و چگونه باید بخرند. فراموش نکنیم این مشکلات مربوط به یک بازی مهم است، بازی افتتاحیه لیگ که باید کاملا باشکوه باشد.

این شروع بی‌نظم در شان هواداران پرسپولیس نیست. آن‌ها نجیبند و عاشق و در هر شرایطی با حضور در ورزشگاه‌ها، ضمن حمایت از تیم محبوبشان، برای فوتبال ایران آبرو خریده‌اند. شایسته نیست که از این نجابت و عشق سواستفاده شود.

بنده به عنوان مدیر تیم پرسپولیس، ضمن اعلام نارضایتی از این شرایط، از مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنند که در بازی‌های آینده، چنین اتفاقات تاسف‌باری تکرار نشود.
 

اظهار تاسف سرپرست پرسپولیس برای آماده نبودن سکوهای آزادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied