شمانیوز
شما نیوز

زیدان : نیمار به رئال مادرید می اید

زین الدین زیدان در کنفرانس خبری امروز خود عنوان کرد که به قضیه نیمار فکر نمی کند و در مورد شایعات جدایی کیلور ناواس نیز صحبت کرد.

زیدان : نیمار به رئال مادرید می اید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای بازی فردا مقابل وایادولید مهیا می کند. پس از برتری 1-3 بر سلتا در هفته اول و صدرنشینی در لالیگا، کهکشانی ها فردا اولین بازی خانگی خود را پیش رو دارند. رئال که این روزها کانون شایعات مختلف نقل و انتقالاتی است، تمام تمرکز خود را روی بازی فردا گذشته است.

این روزها همه از نیمار صحبت می کنند و احتمال انتقال او به بارسا یا رئال مادرید. روز گذشته همچنین ادعا شد که کیلور ناواس در صدد جدایی از رئال است و مذاکرات مثبتی هم با پی اس جی داشته است.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با وایادولید خیلی زود با سوالاتی راجع به نیمار روبرو شد و پاسخ داد:« در حال حاضر تنها چیزی که ذهنم را به خود مشغول کرده، بازی فردا با وایادولید است. دیداری مهم که باید در آن پیروز شویم. نگران انتقال نیمار نیستم و نمی توانم مانع انتشار شایعات شوم. تا روز دوم سپتامبر(11 شهریور) که نقل و انتقالات تمام می شود، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. بازیکنانی می توانند بیایند و برخی هم شاید جدا شوند. چنین اتفاقی ممکن است برای همه تیم ها بیفتد. بی صبرانه منتظر تمام شدن انتقالات هستم تا دیگر مجبور نباشم به سوالات اینچنینی پاسخ بدهم.»

 

زیدان در مورد جدایی احتمالی ناواس نیز گفت:« نمی توانم رئال بدون کیلور ناواس را تصور کنم. او همیشه برای ما بازیکن مهمی بوده است. کیلور به من چیزی در مورد جدایی اش نگفته است. او اینجاست و در مورد مسائل بیرونی هم نمی توانم کنترلی داشته باشم. می دانم که کیلور در رئال خوشحال است و می خواهد ثابت کند که می تواند همینجا به فوتبالش ادامه دهد. ناواس یک بازیکن حرفه ای است و روی او حساب می کنم.»

 

تفاوت خامس نسبت به دو سال پیش:« او هیچ فرقی برای من نسبت به گذشته نکرده است. تجربه خوبی در بایرن مونیخ کسب کرد و حالا هم در تمرینات عالی کار کرده و از او راضی هستم. روی خامس مثل همه بازیکنانم حساب می کنم. آنهایی که در رئال هستند، می خواهند به کارشان در همین تیم ادامه دهند. من همیشه حامی بازیکنانم هستم. اینکه او  برابر وایادولید بازی خواهد کرد یا خیر را فردا متوجه خواهید شد.»

 

گرت بیل:« او می ماند چرا که خودش دوست داشت بماند. گرت برای ما بازیکن مهمی است. این را قبلا ثابت کرده است و بازهم باید ثابت کند. برابر سلتا در هر دو فاز حمله و دفاع خوب کار کرد و از او راضی بودم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied