شمانیوز
شما نیوز

همه‌ ما شوکه شدیم!

زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم از باخت مقابل سایپا شوکه شده‌اند و می‌خواهند آن را در هفته‌های آتی جبران کنند.

همه‌ ما شوکه شدیم!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: زبیر نیک‌نفس با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا آن هم در حالی که ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفر از حریف تهرانی‌اش جلو بود، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و دو گل هم به سایپا زدیم، ولی همه چیز در 10 دقیقه عوض شد. ما گل اول را از روی ضربه کاشته خوردیم و سپس بازیکن‌مان اخراج شد که این موضوع همه چیز را تغییر داد. ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم.

 

«همه‌ی ما از باخت مقابل سایپا شوکه شدیم، ولی این شکست را جبران خواهیم کرد.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما تیم باتجربه‌ای هستیم و طبیعتاً خیلی‌ها انتظار داشتند که نتیجه 2 بر صفر را حفظ کنیم. در هفته اول باخت ناراحت‌کننده‌ای داشتیم، ولی خیلی زود باید به فکر جبران باشیم. ذوب‌آهن در این چند سال معمولاً در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفته است و آقای منصوریان هم در این مورد با بازیکنان صحبت کرده و گفته بود چه دلایلی باعث شد تا ذوب‌آهن نتایج خوبی نگیرد. امسال اما باید شرایط را تغییر بدهیم و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

نیک‌نفس در واکنش به برکناری سعید آذری از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: من برخلاف خیلی از بازیکنان تیم، زمان زیادی با آقای آذری کار نکردم، ولی باید بگویم که ایشان مدیری کاربلد بود. تمام بازیکنان ایشان را دوست داشتند، چون اگر حرفی می‌زد یا قولی می‌داد به آن عمل می‌کرد. ایشان حتی به بازیکنان پیغام داد و به ما گفت که باید برای موفقیت ذوب‌آهن بجنگیم. باید از زحمات آذری تشکر کنم و برای آقای محمدی مدیرعامل جدید باشگاه هم آرزوی موفقیت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied