شمانیوز
شما نیوز

راموس: چند سال دیگر نیز کاپیتان رئال خواهم بود

سرخیو راموس هنوز خداحافظی از فوتبال را برای خود زود می بیند و قصد دارد فصول بیشتری به عنوان کاپیتان برای رئال بازی کند.

راموس: چند سال دیگر نیز کاپیتان رئال خواهم بود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه:  سرخیو راموس از سال 2005 برای رئال مادرید بازی می کند و چند سالی است که کاپیتان کهکشانی هاست. دو ماه پیش شایعات جدایی او به گوش می رسید اما خود او در نشستی خبری به اخبار ضد و نقیض پایان داد و گفت که در رئال خواهد ماند. نقش رهبری او در رختکن رئال به قدری است که جدایی او می توانست ضربه بزرگی برای رئال باشد.

 

راموس در جریان یک مصاحبه و در مورد آینده و زمان بازنشستگی اش گفت:« هنوز چند سال دیگر از فوتبال من در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا باقی مانده است. من همچنان خودم را در قالب لیدر تیم می بینم؛ چه در تیم ملی و چه در رئال مادرید تلاش خواهم کرد تا جام های بیشتری کسب کنم. احتمال اینکه روزی سرمربی شوم وجود دارد. ولی حتی گفتن این هم شجاعت می خواهد. حالا خواهیم دید که چه خواهد شد.»

راموس با مرور سرمربیانی که در طول عمر ورزشی اش داشته گفت:«از هر فردی چیزهایی یاد گرفته ام ولی اگر بخواهم یکی را از بین سرمربیانم انتخاب کنم، انتخاب من خواکین کاپاروس است. چون او بود که مرا برای اولین بار با پیراهن سویا در لالیگا به میدان فرستاد.

 

بعد از او لوئیس آراگونس بود که تقریبا بدون آنکه من تجربه چندانی داشته باشم، مرا به تیم ملی دعوت کرد. در آن زمان تازه 18 ساله شده بودم و واقعا از او سپاسگزارم. در سال های اخیر آنچلوتی و زیدان باعث شدند من تجربه متفاوت و فوق العاده ای را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا لمس کنم. امیدوارم که این سالهای همکاری مان با زیدان ادامه بیابد و بتوانم با او رد پایم را در رئال مادرید به جای بگذارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied