شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار استقلال و ماشین سازی جمعه 1 شهریور

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

نتیجه دیدار استقلال و ماشین سازی جمعه 1 شهریور

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه شایسته این شکست نبودیم، گفت: امروز شانس نداشتیم و می توانستیم در این بازی پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با استقلال تهران در تبریز گفت: در لحظات پایانی بازی و روی یک ضربه آزاد گل خوردیم و در بقیه دقایق بازی شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ابراز تأسف کرد و گفت: اصلا برایم قابل قبول نبود که شکست بخوریم.

وی ادامه داد: دو ماه است که کار می کنیم و امروز عملکرد خوبی نداشتیم. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و ماشین‌سازی بهتر از ما بود. در دقیقه اول یا دوم ماشین‌سازی فرصت خوبی داشت که حسینی توپ را به خوبی کنترل کرد ولی در ادامه تیم برتر بودیم. یک توپ را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ماشین‌سازی از خط نیمه عبور نکرد. البته گل لحظات پایانی و این اشتباه از طرف بازیکنان ما بود. در فوتبال این اشتباه اجتناب‌ناپذیر است.

وی ابراز داشت: از تیم ماشین‌سازی تشکر می کنم و این پیروزی را به هواداران آنها تبریک می گویم. امروز خرابکاری کردیم ولی من هرگز تسلیم نمی شود.

استقلال و ماشین‌سازی امروز جمعه در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ماشین سازی به پایان رسید.

تک گل ماشین‌سازی را اتابک زارعی در دقیقه ۴+۹۰ زد.

پیروز نشدن استقلال در این دیدار باعث شد که طلسم نبردن‌های این تیم در هفته نخست لیگ برتر به چهار سال برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied