شمانیوز
شما نیوز

اخراج دانشگر درست بود؟

داور بازنشسته فوتبال ایران صحنه های داوری دیدار اول استقلال در لیگ برتر را بررسی کرد.

اخراج دانشگر درست بود؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از وزش سه: سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه های مشکوک داوری در مسابقه ماشین سازی و استقلال تهران توضیحاتی را ارائه کرد و قضاوت پیام حیدری را زیر ذره بین برد.

 

مظفری زاده معتقد است در دقیقه 12 بازی داور می توانست به هافبک ماشین سازی کارت قرمز نشان بدهد. نکات مظفری زاده از داوری پیام حیدری را در ادامه می خوانید:

-داور در دقیقه 12 خطای بی ملاحظه شاهین ثاقبی بر روی فرشید اسماعیلی را با کارت زرد جریمه کرد. این نوع خطاها در مسابقاتی که خشنونت همراهش است می تواند با جریمه سنگین تر مواجه شود.

-در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه اول تبریزی در محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد که اتفاق خاصی در این صحنه رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

-در دقیقه 49 داور در تشخیص خطای هند بهزادی کریمی دچار اشتباه شد تا از دست رفتن یک موقعیت مناسب اعتراض این بازیکن را به همراه داشته باشد.

-در دقیقه 54 پیام حیدری به درستی بعد از آوانتاژ فرشید اسماعیلی را به خاطر خطایش روی بهزادی کریمی با کارت زرد جریمه کرد.

-در دقیقه 78 داور به درستی خطای بی ملاحظه شیخ دیاباته روی حامد لک را با کارت زرد جریمه کرد.

-در دقیقه 80 داور بالاخره حامد لک را بعد از تاخیرهای زیادی که در شروع مجدد بازی داشت، با کارت زرد جریمه کرد که درست بود.

-پیام حیدری در دقیقه 92 به درستی محمد دانشگر را که با خطا روی سامان نریمان جهان یک موقعیت مسلم را از این بازیکن سلب کرده بود، با کارت قرمز جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد.

- داور در دقیقه 97 هم مطابق با قوانین جدید به یکی از اعضای کادر فنی ماشین سازی کارت زرد نشان داد که به درستی این اتفاق افتاد.

-در مجموع قضاوت خوبی را از تیم داوری شاهد بودیم و در همه بازی هایی که تاکنون انجام شده نیز داوران تقریبا کم اشتباه بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied