شمانیوز
شما نیوز

فتاحی توپ را در زمین استقلال انداخت

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: هیچکس از باشگاه استقلال درخواستی برای حضور مترجم استراماچونی در کنار زمین نداشت.

فتاحی توپ را در زمین استقلال انداخت

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  سعید فتاحی در پایان دیدار استقلال و ماشین‌سازی درباره اعتراض باشگاه استقلال به عدم صدور مجوز برای مترجم استراماچونی در کنار زمین گفت: هیچ کس از باشگاه استقلال در این خصوص درخواستی از ما نداشت حتی استراماچونی و همکارانش نیز به دلیل مشکلاتی که در ثبت قرارداد‌ها وجود داشت آیدی کارت نداشتند، اما این مشکل را حل کردیم؛ اگر مسئولان استقلال این موضوع را هم مطرح می‌کردند همانطور که مشکل کادر فنی استقلال را مرتفع کردیم مشکل مترجم را هم حل می‌کردیم.

 

وی درباره مشکل ورود تماشاگران و عدم اجازه خبرنگاران برای تصویربرداری در میکسدزون گفت: وقتی رسانه‌ها رعایت نمی‌کنند چه انتظاری از تماشاگران باید داشته باشیم؛ از دوستانی که در جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا حضور داشتند سوال کنید و ببینید آیا می‌توانستند فیلم بگیرند. چون حق پخش تلویزیونی توسط فیفا و AFC به یک شرکت واگذار شده بود و باید برای صدور مجوز فیلم‌برداری پول پرداخت می‌کردند ما هم تمام تبلیغات محیطی و هر درآمدی در لیگ فوتبال را واگذار کرده‌ایم که اگر با درودگر صحبت کنید توضیح می‌دهد وقتی قانونی وضع می‌شود همه باید رعایت کنند، صدا و سیما هم در حال مذاکره در این خصوص است و هر نتیجه‌ای که حاصل شود انجام خواهد شد.

 

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: از قبل هم پیش‌بینی کرده بودیم شاید برای ورود تماشاگران کمی دچار مشکل شویم، اما در هر جای دنیا که یک سیستم جدید راه‌اندازی می‌شود در ابتدا مشکلاتی دارد، اما نگاه کنید که چه کار‌های خوبی انجام شده است نه تنها در بنیان دیزل بلکه در یادگار امام هم اصلاحات خوبی صورت گرفته، اما توقع نداشته باشید یک ماهه همه چیز درست شود. در ورزشگاه یادگار امام ۴۰ گیت نصب شده و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده است.

 

فتاحی تصریح کرد: دو سال است که بیلت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده است که بلیت را در سایت باشگاه بفروشند. از طریق کارت هواداری نیازی به خیلی از جزییات برای خرید بلیت نیست و با یک شماره هواداری خرید به راحتی انجام می‌شود برخی از تماشاگران که کارت هواداری ندارند باید سختی بیشتری را تحمل کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی اوضاع ارام می‌شود، گفت: دو هفته اول لیگ را برگزار کردیم بعد از هفته دوم مسابقات تیم ملی و فیفادی را داریم که باشگاه‌ها می‌توانند برای رفع ایرادات اقدام کنند. ماشین‌سازی هم ۲۰ روز فرصت دارا ایرادات را برطرف کند. در بازی دیروز پرسپولیس شرکت تجهیز به عنوان مجری بیلت‌فروشی استقلال و پرسپولیس اعلام کرد کسانی که بلیت خریده‌اند به ورزشگاه بروند که حدود ۷ هزار بلیت از طریق سایت فروخته شد. هرچند قبول داریم سایت هم ایراداتی داشت، اما اگر تماشاگران یک هفته تحمل می‌کردند این مشکل مرتفع می‌شد چرا که تمام این اقدامات برای رفاه حال و امنیت خود آن‌ها است. کمک کنند تا این سیستم به راه بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied