شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس حریفانش را خسته می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در بازی اول نشان داد قدرت بدنی بالایی پیدا کرده و کافی است برای رسیدن به قهرمانی چهارم در لیگ برتر سرعت بازی خود را افزایش دهد.

پرسپولیس حریفانش را خسته می‌کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: بهزاد داداش زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: بر هیچکس پوشیده نیست وقتی وارد رقابت های لیگ برتر می شوید باید انتظارات را مرحله به مرحله بالا ببرید. در هفته اول چیزی مهمتر از سه امتیاز بازی نبود که پرسپولیس به آن دست یافت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان گابریل کالدرون افزود: قدرت بدنی بازیکنان این تیم بسیار بالاست. این موضوع نشان می دهد تمرینات پیش فصل را بسیار منظم انجام داده اند و می توانند هر حریفی را در اواخر بازی خسته کنند. فقط بازیکنان پرسپولیس باید سرعت انتقال توپ در جاهای مختلف زمین را بالا ببرند تا توازن با قدرت بدنی آنها داشته باشد.

وی درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس با روی کار آمدن کالدرون تصریح کرد: آرامش بیشتری در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، دوندگی بازیکنان بالاست آنها می خواهند توپ در تمام مناطق زمین گردش داشته باشد. پرسپولیس کاملا تمایل به بازی هجومی دارد این تیم مانند گذشته کارهای دفاعی اش را انجام داده و حالا باید برای نشان دادن تغییرات تاکتیکی خود در خط حمله هم عملکرد بهتری داشته باشد.

داداش زاده در پایان خاطرنشان کرد: رقابت های این فصل لیگ برتر با توجه به تعویق در شروع بازی ها قطعا جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت چون تیم ها توانستند دوران بدنسازی خود را به طور کامل طی کنند و با آمادگی بیشتری نسبت به گذشته در مسابقات حاضر شوند. مدعیان قهرمانی بیشتر از فصول قبل شده اند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت تر می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied