شمانیوز
شما نیوز

استعفا به خاطر توهین‌های هواداران!

هنریک لارسن به دلیل توهین‌های برخی از هواداران خاص هلسینبورگ از سمتش به عنوان سرمربی استعفا کرد.

استعفا به خاطر توهین‌های هواداران!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از آس، هنریک لارسن، دوران خود را به عنوان سرمربی هلسینبورگ پایان داد. این تصمیم نه به خاطر مدیریت بود و نه پیشنهاد بهتر. بازیکن پیشین بارسلونا به دلیل توهین‌های مداوم برخی از هواداران خاص از سمتش استعفا کرد. سرمربی سوئدی نتایج خوبی کسب کرده بود. او تیم را زمانی که در حال سقوط بود در دست گرفت و توانست آن را به رتبه دوازدهم برساند. با این حال هواداران اختلاف‌هایشان را با لارسن و فرزندش در سال ۲۰۱۶ فراموش نکردند.

باشگاه از طریق یک بیانیه این موضوع را اعلام کرد و نوشت که "لارسن نتوانست حمله‌های لفظی را تحمل کند." این تیم همچنین اعلام کرد که در این رابطه تحقیق خواهد کرد و این حمله‌ها را محکوم کرد.

لارسن در نشست خبری گفت: مشکلی با انتقادها ندارم و به این خاطر از سمتم استعفا ندادم. زمانی که حمله‌ها شخصی می‌شود و دائم به تو زنگ می‌زنند. من این کار را انجام می‌دهم چون فوتبال را دوست دارم. زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد انرژی منفی دریافت می‌کنم.

سرمربی سوئدی از طریق شبکه‌های اجتماعی با تهدید روبرو شد اتفاقی که متاسفانه عادی شده است. با این حال مهاجم پیشین بارسلونا نمی‌خواهد به پلیس شکایت کند. او در این رابطه اظهار کرد: به نظرم نباید این کار را انجام دهم. اگر شکایت کنم و پلیس یک نفر را دستگیر کند باید روی این موضوع تمرکز کنم که وقت این کار را ندارم. همچنین دلم نمی‌خواهد این کار را انجام دهم. اهمیت دارد که باشگاه‌ها از افراد و بازیکنانشان در آینده دفاع و حمایت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied