شمانیوز
شما نیوز

شانس بالای چهار سپاهانی در مراسم برترین‌های لیگ هجدهم

مراسم برترین‌های لیگ هجدهم در حالی امروز برگزار می‌شود که چهار بازیکن سپاهان شانس کسب جایزه دارند.

شانس بالای چهار سپاهانی در مراسم برترین‌های لیگ هجدهم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایلنا: سپاهان در حالی امروز باید در دیدار معوقه هفته نخست خود در بوشهر به مصاف شاهین برود که مراسم برترین‌های لیگ هجدهم هم با این دیدار مصادف شده است و به همین دلیل طلایی پوشان قادر به حضور در مراسم نیستند.

با این وجود سپاهان که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود و در جام حذفی هم تا مرحله نیمه نهایی بالا رفت، احتمالا سهم عمده‌ای در تقسیم جوایز مراسم امشب داشته باشد و در چند عنوان مدعی محسوب می‌شود:

بهترین گلر:

هرچند انتخاب برترین گلر بر اساس آمارهای مختلفی از جمله کمترین گل خورده، بیشترین کلین شیت و مواردی از این دست انتخاب می‌شود ولی به گواه سایت‌های آنالیز، پیام نیازمند بهترین گلر فصل گذشته بود و بیشترین تعداد سیو را در طول فصل به خود اختصاص داد. او در کنار رقیب قدری مثل علیرضا بیرانوند شانس کسب عنوان برترین گلر فصل را دارد.

بهترین مدافع:

در این مورد هم باید به آمارهای مختلف رجوع کرد و در این میان شانس جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، دو مدافع پرسپولیس بیشتر است ولی عزت‌اله پورقاز هم در بین مدافعان خوب فصل گذشته بود و عنوان گلزن‌ترین مدافع را هم به خود اختصاص داده است. هرچند شانس پورقاز برای کسب این عنوان زیاد نیست ولی یکی از مدعیان محسوب می‌شود.

بهترین پاسور:

معمولاً رسم بر این است که بهترین پاسور یک فصل همان آقای پاس گل فصل است ولی در مراسم مربوط به لیگ هفدهم این رسم زیر پا گذاشته شد و عنوانی که پیش بینی می‌شد به محسن مسلمان برسد بدون اینکه دلیلش مشخص شود به جپاروف داده شد. با این وجود محمد کریمی بیشترین پاس گل را در فصل گذشته به نام خود ثبت کرد و اگر طبق روال سابق جایزه داده شود این عنوان به کریمی خواهد رسید.

پدیده لیگ:

چند گزینه برای این عنوان وجود دارد ولی در این بخش هم باید شانس زیادی برای محمد کریمی قائل باشیم چرا که فصل قبل اولین دوره حضورش در لیگ برتر بود و توانست با درخشش خود تبدیل به بازیکن کلیدی سپاهان شود و بیشترین پاس گل را هم در طول فصل داشته باشد.

آقای گل:

این عنوان دیگر مشخص است و به طور مشترک به دو برزیلی لیگ برتر یعنی کی‌روش استنلی و لوسیانو پریرا خواهد رسید.

با این وجود سپاهان می‌تواند عناوین مختلفی در مراسم امشب دشت کند در حالی که بازیکنان این تیم در مراسم حضور ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied