شمانیوز
شما نیوز

ناداوری در بازی اول سر استقلال را برید

هافبک استقلال می گوید بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی حتما باید از زمین بازی اخراج می شد.

ناداوری در بازی اول سر استقلال را برید

به گزارش شمانیوز به نقل از  ورزش سه، در دقیقه 13 بازی استقلال برابر ماشین سازی شاهین ثاقبی تکل خشنی روی پای فرشید اسماعیلی زد، اتفاقی که باعث شد هافبک استقلال چند دقیقه از بازی خارج شود و البته این بازیکن به دلیل درد پایش نتوانست نمایش دقایق ابتدایی را تکرار کند، او در نهایت در دقیقه 67 جای خود را به شیخ دیاباته داد.

 

اسماعیلی در مورد این صحنه به ورزش سه می گوید: نمی دانم داور چطور صحنه را ندید، من هرگز به داوری اعتراض نمی کنم ولی این صحنه یک کارت قرمز نه، دو کارت قرمز داشت. من تعجب می کنم چرا داور فقط یک کارت زرد داد.

 

او ادامه داد: شاهین ثاقبی زانو و مچ پای من را باهم زد و این صحنه طوری بود که من از درد نمی توانستم از روی زمین بلند شوم. معنی تکل خشن همین صحنه می شود دیگر، البته من جایگیری داور را ندیدم و شاید ایشان دقیق صحنه را ندید.

 

هافبک شماره 8 استقلال در مورد لحظه ای که روی زمین افتاد هم گفت: در آن لحظه واقعا فکر کردم رباط صلیبی ام پاره شد. دکترهای تیم سمت من آمدند، گفتم به من دست نزنید چون رباط داده ام. واقعا در آن لحظه مطمئن بودم رباط صلیبی ام رفته است.

 

وی افزود: این صحنه دقیقا شبیه به صحنه فصل قبل بود که محمدرضا خلعتبری رباط پاره کرد، من شانس آوردم که پایم را از زمین بلند کردم وگرنه به طور قطع رباط صلیبی ام پاره می شد. بازهم خدا را شکر چون ممکن بود در هفته اول اتفاقی بیفتد که مجبور شوم مدت ها خانه نشین شوم.

 

اسماعیلی در مورد اینکه بعد از این خطا نمایش خوبی در بازی نداشت هم می گوید: باور کنید با درد در زمین بازی کردم. شاید بهتر بود تعویض می شدم اما آقای استراماچونی ترجیح دادند که تا دقیقه 66 در زمین باشم و من هم تلاشم را کردم اما درد اجازه نمی داد که کارم را به نحو احسن در زمین انجام بدهم.

 

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به بازی به فولاد می رسد یا نه هم گفت: واقعا نمی دانم، پایم ورم شدید دارد و باید ببینم چه اتفاقی می افتد. در مورد بازگشت من به تمرینات و حضور در بازی با فولاد پزشکان تصمیم می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied