شمانیوز
شما نیوز

خون هواداران استقلال را به جوش اوردند + جزئیات

رسپولیس ۳ سال است که قهرمان می‌شود و هوادارش را سیراب کرده، اما استقلال با همین نفراتی که مقابل ماشین‌سازی دیدیم چند سال است روی مخ هوادارانش پرش خرک می‌رود.

خون هواداران استقلال را به جوش اوردند + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ با یک باخت آن هم در هفته اول نباید همه آوار‌ها را سر استراماچونی خراب کرد، چون استقلال ۱۰۰ تا مشکل دارد و مشکل صدویکمش شاید سرمربی باشد. (البته شاید)

آبی‌ها در تبریز به تیمی باختند که در بازی تدارکاتی ۴ بر صفر آن‌ها را شکست داده بودند پس درس اول اینکه نتایج بازی‌های تدارکاتی پشیزی ارزش ندارد. اما درس دوم که استقلال نگرفته این است که چه اتفاقی باید بیفتد تا آن‌ها متوجه شوند بازیکن اسم و رسم‌دار که مدام در فضای مجازی است «فوتبال» بازی نمی‌کند؟
 
این ۲/۵ میلیاردی‌هایی که در تبریز راه می‌رفتند مسلماً هفته دهم هم برای استقلال «بازیکن» نمی‌شوند. اینکه بگوییم، چون هفته اول بود، تیم هنوز هماهنگ نشده فقط یک حرف کلیشه‌ای است. استقلال البته بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شود، اما اینکه فکر کنیم آن‌ها با این بازیکنان که التماس‌شان را برای ماندن کردند، جام بیاورند از آن حرف‌هایی است که به عقل جور درنمی‌آید.
 
پرسپولیس هم البته مقابل تیم ضعیف و بی‌برنامه پارس‌جنوبی فوتبال بازی نکرد و حتی شانس آورد که آن ضربه کاشته به تیر خورد، اما در مورد استقلال نکته اینجاست که مشکلات پارسال و پیارسال و اشتباهات واضح و مبرهن مدیریتی و فنی کماکان ادامه دارد. پرسپولیس ۳ سال است که قهرمان می‌شود و هوادارش را سیراب کرده، اما استقلال با همین نفراتی که مقابل ماشین‌سازی دیدیم چند سال است روی مخ هوادارانش پرش خرک می‌رود! جالب اینکه در فصل نقل و انتقالات التماس همین‌ها را می‌کردند که تو را به جان مادرتان منت سر ما بگذارید و بمانید.
 
حالا ما هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم این‌بار استقلال «تیم» می‌شود یا قرار است با استراماچونی هم مثل شفر قطع همکاری کنند و سر و صدا را بخوابانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied