شمانیوز
شما نیوز

برانکو غافلگیر شد

یک روزنامه عربستانی مدعی شد برانکو ایوانکوویچ از درخواست‌های زودهنگام برای برکناری‌اش از سرمربیگری الاهلی شگفت زده شده است.

برانکو غافلگیر شد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تساوی تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل تیم العدله در هفته نخست لیگ این کشور کافی بود تا حجم انتقادات از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی بالا بگیرد.

مدیران الاهلی بعد از این بازی جلسه‌ای را با برانکو برگزار کردند و طبق اعلام روزنامه الریاض، به این مربی تا بازی با الاتفاق در هفته دوم لیگ عربستان فرصت داده شده است. در واقع نتیجه این بازی تعیین می‌کند که برانکو از سمتش برکنار شود یا به کارش در این تیم ادامه بدهد.

روزنامه الریاض همچنین مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ از این درخواست‌های زودهنگام برای برکناری‌اش از سرمربیگری الاهلی شگفت‌زده شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های عربستانی از تلاش مدیران باشگاه الاهلی برای توافق با سباستین گروس سرمربی سوییسی که سابقه کار در الاهلی را دارد خبر داده اند. مسئولان الاهلی قصد دارند گروس را به عنوان گزینه آلترناتیو برانکو داشته باشند تا در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب، مربی کُروات خود را اخراج کنند.

این در حالی است که انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ ایران هم بازتاب زیادی در عربستان داشته است و بعضی از کاربران توییتر نسبت به انتخاب برانکو در ایران و برکناری‌اش در عربستان طعنه زده‌اند.

 

شگفت‌زدگی برانکو از درخواست ها برای برکناری‌اش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied