شمانیوز
شما نیوز

یک پرسپولیس از قهرمانی استقلال گفت !

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه انتظار می‌رفت کیفیت هفته نخست لیگ برتر بیشتر باشد، گفت: دیدار پرسپولیس با تراکتور جذابترین بازی پیش از برگزاری دربی است.

یک پرسپولیس از قهرمانی استقلال گفت !
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، حمید درخشان در خصوص هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: به شخصه انتظار داشتم تیم‌ها بازی‌های بهتری را انجام دهند. رقابت‌های لیگ برتر با تاخیر شروع شد و همین امر می‌توانست به تیم‌ها کمک کند تا بدن بازیکنانشان از همین بازی اول در فرم ایده آل قرار بگیرد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد سرخابی‌های پایتخت افزود: پرسپولیس خیلی خوب نبود و برد. این تیم کاملا هدفمند بازی کرد، ولی قدرت برتری زیادی نداشت. استقلال تهران هم با وجود اینکه تیم برتر میدان بود اسیر ضدحلات ماشین سازی شد و گل را در لحظه‌ای خورد که دیگر توان جبران آن را نداشت. با این حال باید بگویم این تیم‌ها جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود و تا آخرین هفته‌ها برای این موضوع می‌جنگند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی جمعه آینده این تیم با تراکتور در تبریز تاکید کرد: قطعا جذاب‌ترین بازی فصل قبل از دربی همین بازی است. هر دو تیم برای بردن باید خیلی بهتر از هفته اول باشند. استخوان بندی پرسپولیس حفظ شده است و انتظار می‌رود نمایش دلچسب تری داشته باشد. همچنین به نظرم دو تیم مجبورند بازی بهتری را انجام دهند تا به پیروزی برسند. از پرسپولیس با توجه به اینکه استخوان بندی بازیکنان اصلی خود را حفظ کرده است انتظار نمایش بهتری می‌رود. تراکتور هم با وجود دنیزلی و بازیکنان شاخصی که دارد توقع بیشتر از این‌ها را در بین هواداران خود ایجاد کرده است.

وی در پایان با نام بردن از مدعیان قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس، استقلال، سپاهان، شهر خودرو و تراکتور می‌توانند مدعی عنوان قهرمانی باشند. آن‌ها اگر می‌خواهند خودشان را همیشه در صدر ببینند باید از همین هفته‌های ابتدایی امتیازات را جمع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied