شمانیوز
شما نیوز

دستمزد عجیب بیرانوند در پرسپولیس تایید شد + جزئیات

علیرضا بیرانوند، مرد سال فوتبال ایران در پرسپولیس مانده است و حالا دستمزد او هر از گاهی از سوی فضای رسانه ای و شاید بیشتر فضای مجازی مورد قضاوت قرار می گیرد.

دستمزد عجیب بیرانوند در پرسپولیس تایید شد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، 8 میلیارد تومان برای یک فصل! برخی می گویند علیرضا بیرانوند با چنین قراردادی در تیم پرسپولیس ماندنی شده است در غیر اینصورت راه یکی از تیم های خارجی را در پیش می گرفت. هر چند به طور جدی هیچ گاه هیچ یک از تیم های خارجی برای جذب علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس نامه نگاری نکردند. با اینکه علیرضا بیرانوند می توانست با پرداخت 700 هزار دلار اردوی این تیم را ترک کند. یک بار علیرضا بیرانوند دراین باره گفت می توانست با حضور در یک تیم ژاپنی نزدیک به 17 تا 18 میلیارد تومان دستمزد بگیرد و البته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دستمزد 8 میلیارد تومانی علیرضا بیرانوند را در گفتگو با سعید اکبری در برنامه سلام صبح بخیر تکذیب کرد.

 

علیرضا بیرانوند در حاشیه مراسم جشن بهترین ها به شوخی یا جدی گفته برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس بیش از 8 میلیارد تومان می گیرند. این حرف بدین معنی است که دستمزد علیرضا بیرانوند 8 میلیارد تومان است و از سویی بازیکنانی هستند که دستمزدشان بالاتر از این عدد است. بالا رفتن دستمزد فوتبالیست ها با توجه به افزایش سه برابری یا چهار برابری قیمت دلار طبیعی است به خصوص دروازه بانی چون علیرضا بیرانوند که مرد شماره یک تیم ملی است و در جام جهانی با گرفتن پنالتی کریس ارایه گر بازی درخشانی بود. اشاره علیرضا بیرانوند به این موضوع در حاشیه مراسم بهترین ها موجب نقد این صحبت ها از سوی استقلالی ها شده است در حالی که باید به این نکته اشاره کرد دستمزدها در هر دو تیم گران است. در حالی که درآمد باشگاه های ما هنوز افزایش پیدا نکرده است و عدم پرداخت بدهی های معوقه حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا را با چالش مواجه کرده است و هر لحظه احتمال دارد به دلیل انباشت بدهی های معوقه و هم چنین عدم پرداخت آنها کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به تعلیق دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا دهد.

 

مرد شماره یک تیم ملی که حالا عنوان مرد سال فوتبال ایران را یدک می کشد یکی دو باری هم در مصاحبه های خود به این نکته اشاره کرده است که با ماندن در تیم پرسپولیس قید میلیارد ها تومان را زده است. این طبیعی است که دستمزد فوتبالیست ها در خارج از کشور قوی تر از داخل کشور باشد اما در نهایت علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت یک فصل دیگر و با دستمزد 8 میلیارد تومانی در تیم پرسپولیس بماند. دستمزدی که از سوی ایرج عرب تکذیب شد اما با صحبت هایی که علیرضا در حاشیه جشن بهترین ها داشت همان طور که اشاره شد مشخص شد که او 8 میلیارد تومان دستمزد خواهد گرفت و شاید بتوان او را گران ترین بازیکن فوتبال ایران برشمرد. هر چند باشگاه تراکتور بعداز جذب فورچونه بازیکن فرانسوی تبار رسما مدعی شد این بازیکن گران ترین دستمزد را در فوتبال ایران دریافت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied