شمانیوز
شما نیوز

امید ابراهیمی تنها راه نجات استقلال

عضو سابق کمیته فنی استقلال می‌گوید این کمیته نقشی در جذب بازیکنان این تیم نداشته است.

امید ابراهیمی تنها راه نجات استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، بهتاش فریبا عضو سابق کمیته فنی استقلال درباره جذب بازیکن توسط کمیته فنی گفت: بعد از این که به شرایط آوردن مربی رسیدیم، کار به جایی رسید که با اعضای کادرفنی صحبت کردیم و فهمیدیم که اشتباه کردیم آمده‌ایم. مدیران باشگاه بند قرارداد شفر را به ما نگفته بودند که کمیته فنی نمی‌تواند دخالت کند و وقتی متوجه شدیم ترجیح دادیم استعفا بدهیم چون ماندن ما دیگر فایده‌ای نداشت. حتی تا سه چهار گزینه آخر مربیگری استقلال را دیدیم، بحث این بود باید مربی کروات بیاوریم ولی وقتی متوجه شدیم باشگاه خودش می‌خواهد مربی بیاورد دیگر ماندن ما فایده ای نداشت.

 

او در مورد دخالت کمیته فنی در بسته شدن استقلال هم می‌گوید: اصلاً در جذب یک بازیکن هم دخالتی نداشتیم و باشگاه خودش بازیکن گرفت.

پیکشوت باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود استقلال بد بسته شده است هم گفت: ما با پیشکسوت‌های تیم ملی به اردبیل رفته بودیم و من بازی استقلال را ندیدم. نمی‌توانم فنی صحبت کنم ولی وقتی ترکیب را خواندم هیچ‌کدام از بازیکنان جدید در ترکیب نبودند. وقتی تیم پارسال در زمین بود در مورد نفرات جدید نمی‌شود حرف زد.

 

فریبا در پایان گفت: مربی جدید شناخت زیادی از فوتبال ما ندارد و به او گفته‌اند تیمت همین نفرات هستند و می‌توانی دو سه نفر را اضافه کنی. استراماچونی اردو را به موقع برگزار کرده است، خوب بدنسازی کرده و بازی‌های تدارکاتی هم انجام داده است. برای استراماچونی همه بازیکنان جدید هستند. از نظر من استقلال بازیکن بزرگ وسط زمین ندارد. بازی برابر بادران را دیدم، آن زمان گفتم تیم خوب است و باید یک بازیکن وسط زمین جذب کند که البته در آن زمان علی کریمی قراردادش را تمدید نکرده بود. علی کریمی ملی پوش است و من حس کردم آن بازیکن پیدا می شود، منظورم فقط بازیکن خوب نیست، منظورم بازیکنانی مثل جواد نکونام، امید ابراهیمی و آندو است که بتوانند مسائل داخل زمین را حل کنند. علی کریمی خیلی بازیکن با شخصیتی است ولی قدرت اینکه که بتواند مسائل داخل زمین را حل کند ندارد. در یک کلام استقلال برای وسط زمین یک بچه تهرون می‌خواهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied