شمانیوز
شما نیوز

عصبانیت شدید ستاره پرسپولیس از مراسم برترین ها لیگ برتر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مراسم دیروز به ما گفتند از ساعت ۴ به محل برگزاری مراسم بیایید اما از ساعت ۸ مراسم آغاز شد که این بی‌نظمی در شان لیگ برتر نیست.

عصبانیت شدید ستاره پرسپولیس از مراسم برترین ها لیگ برتر
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی  شجاع خلیل‌زاده درباره شرایط تیمش در لیگ نوزدهم صحبت کرد. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است همه بازی‌های لیگ برای این تیم سخت است چراکه همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه زیادی بازی می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیرند؛ با این حال پیروزی در نخستین دیدار برای پرسپولیس بسیار امیدوار کننده است. البته مدافع پرسپولیس اشاره‌ای هم به روند برگزاری مراسم برترین‌های لیگ داشت و و گفت:‌ بهتر است این مراسم با نظم بیش‌تری برگزار شود.

 

ابتدا درباره پیروزی تیمت در دیدار با پارس جنوبی جم صحبت کن

بازی سختی داشتیم چون پارس جنوبی هم تیم خوبی است. آن‌ها تلاش زیادی می‌کردند تا مقابل ما امتیاز بگیرند اما توانستیم با انجام یک بازی منطقی نتیجه بگیریم. من فکر می‌کنم پیروزی در اولین بازی برای ما بسیار مهم بود که به دست آمد چون تازه از شرایط تمرینات بدنسازی خارج شده بودیم و مهم بود که با برد کارمان را شروع کنیم.

 

با توجه به تغییر مربی، برخی هواداران نگران بودند شاید بازیکنان با تاکتیک‌ مربی جدید آشنا نباشند و تیم نتواند در نخستین بازی عملکرد خوبی ارائه دهد؛ آیا توانستید با سیستم بازی کالدرون هماهنگ شوید؟

تیم ما اسکلت فصل گذشته خود را حفط کرده است. ما بازیکنان بزرگی داریم و بازیکنان بزرگی هم به جمع ما اضافه شده‌اند اما فکر می‌کنم توانسته‌ایم به هماهنگی خوبی برسیم و برنامه‌های مربی را اجرا کنیم. من برای آقای کالدرون آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه فصل مشکلی پیش نیاید و بتوانیم مثل فصل گذشته، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

هفته آینده باید در تبریز به مصاف تراکتور بروید، بازی با این تیم تبریزی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من دو سال بسیار خوب را در شهر تبریز سپری کردم و خاطرات بسیار خوبی از مردم این شهر دارم. آن‌ها بسیار خونگرم هستند و عاشق فوتبال و تیم‌شان هستند. من امیدوارم دیدار ما برابر تراکتور، بازی جذابی شود و همه از فوتبال و بازی لذت ببرند. تراکتور تیم بسیار خوبی است که من برای آن‌ها آروزی بهترین‌ها را دارم.

 

همیشه بازی‌های پرسپولیس مقابل تراکتور حساسیت و  حواشی خاصی داشته است. فکر می‌کنی این بازی هم درگیر حواشی شود؟

ما بازیکنان وارد زمین می‌شویم که فوتبال بازی کنیم و از فوتبال لذت ببریم و با این بازی هواداران هم از فوتبال لذیت ببرند. نه فقط در بازی ما مقابل تراکتور، بلکه در خیلی‌ از بازی‌ها شاهد اتفاقاتی هستیم که روی سکوها رخ می‌دهد که خوشایند نیستند. البته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی انجام داده‌اند که این گونه حواشی را کم کنند. امیدوارم در همه ورزشگاه‌های ایران فحاشی‌ها به بازیکنان تمام شود. بازیکن هم خانواده دارد و چه گناهی کرده که در استادیوم دشنام بشنود؟ من فقط درباره یک بازی صحبت نمی‌کنم بلکه درباره خیلی از بازی‌ها صحبت می‌کنم که به بازیکنان زیادی فحاشی می‌شود. با این شرایط حالا که حرف از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شده است، من دوست ندارم این قشر از جامعه به ورزشگاه بروند و فحش بشنوند. وقتی ورزشگاه، طوری باشد که فحاشی نباشد و سنگی پرتاب نشود، همه از فوتبال لذت می‌برند و هواداران می‌توانند کودکان خردسال خود به استادیوم ببرند.

 

پرسپولیس در ۶ هفته پیش‌رو بازی‌ها سختی را باید برگزار کند، بازی با تیم‌ها بزرگ لیگ در هفته‌های ابتدایی کارتان را سخت می‌کند؟ نگران این مساله نیستید؟

این را کاملا به دور از تعارف‌های همیشگی می‌گویم. هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، چند برابر توان خود را می‌گذارد تا برابر ما نتیجه بگیرد. چون پرسپولیس سه فصل است که قهرمان لیگ شده و جام حذفی را هم سال گذشته گرفت بنابراین همه دوست دارند این تیم را شکست دهند. به همین خاطر است که می‌گویم که همه بازی‌ها ما در لیگ سخت است اما نکته‌ای که بسیار مهم و لذت بخش است، حمایت هواداران ما است. ما در دیدار برابر پارس جنوبی جم، یک نیمه به گل نرسیدیم اما هواداران با جان و دل از ما حمایت کردند که این جو در وزشگاه برای بازیکن بسیار لذت بخش است.

 

دیشب (شنبه) مراسم برترین‌های لیگ برتر برگزار شد که البته انتقاداتی به نحوه برگزاری مراسم و انتخاب‌ها مطرح شد. نظر تو درباره این مراسم چیست؟

در کل من از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که این مراسم را برگزار کردند. البته بهتر بود قبل از شروع لیگ چنین مراسمی برگزار می‌شد برای مراسم دیروز هم به ما گفتند از ساعت ۴ به محل برگزاری مراسم بیایید اما از ساعت ۸ مراسم آغاز شد که این بی‌نظمی در شان لیگ برتر نیست. ای کاش مراسم با نظم بیش‌تری برگزار می‌شد البته می‌دانم مسوولان فوتبال ایران به دنبال این هستند هرسال مراسم بهتری برگزار کنند که امیدواریم سال آینده مراسم بهتری در حد نام لیگ برتر برگزار شود اما درباره انتخاب‌ها باید بگویم تیمی که نایب قهرمان آسیا شده و در پایان فصل دو جام را به دست می‌آورد باید سهم بیش‌تری از بهترین‌ها داشته باشد. در همه جای دنیا هم این گونه است. من به تمام کسانی که توانستند عنوان بهترین‌ها به دست آوردند تبریک می‌گویم. مهدی کیانی هم یکی از بهترین‌ها در فوتبال ایران است اما از نظر من حق احمد نوراللهی بود که در بین برترین‌ها باشد. اما با این حال باز هم از همه مسوولان به خاطر برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied