شمانیوز
شما نیوز

ستاره پرسپولیس دوپینگی از اب درامد

شاید هرگز فکرش را نمی‌کرد بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس و در شرایطی که جوانان تازه به خدمت گرفته‌شده توسط سرخ‌پوشان روز‌های خوبی را در جمع شاگردان کالدرون سپری می‌کنند به‌یک‌باره در آستانه رقابت‌های لیگ خبر برسد که باشگاه برنامه‌ای برای ادامه همکاری با او را ندارد.

ستاره پرسپولیس دوپینگی از اب درامد
به گزارش شمانیوز و به نقل از روزنامه گل؛ این اتفاق در مورد احمدرضا احمدوند افتاده است. بازیکنی که آمدنش با پرسپولیس با موجی از هیاهوی استقلالی‌ها همراه بود که درنهایت بوسه‌اش بر لوگوی پرسپولیس و این ادعا که جوگیر شده و با استقلال توافق کرده؛ وضعیتی را به وجود آورد که هواداران او را یک پرسپولیسی تمام‌عیار بدانند.

 

ماجرایی که شنیدن آن از یک منبع موثق در باشگاه برایمان جالب بود که آن هیاهو برای خواستن به‌یک‌باره به دعوا بر سر نخواستن احمدرضا احمدوند تبدیل شد. شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که در آستانه لیگ با احمدوند تماس می‌گیرند که ادامه همکاری میسر نیست و می‌تواند مقصد بعدی خودش را مشخص و با فسخ قرارداد با سرخ‌ها با تیم جدیدش قرارداد ببندد.

 

ماجرا به چند روز قبل از این تماس تلفنی برمی‌گردد. جایی که باشگاه به احمدوند اعلام می‌کند که تست دوپینگ او در ایفمارک مثبت درآمده و این یعنی باشگاه با او قرارداد نخواهد بست. موضوعی که وقتی به این بازیکن گفته می‌شود و این مسئله مطرح می‌شود که در آزمایش وی متادون دیده‌شده، آن‌قدر برای او عجیب است که بلافاصله از باشگاه می‌خواهد هر جا و هر موقع مدنظر مدیران و کادر پزشکی تیم بود دوباره آزمایش دهد. اتفاقی که با اصرار او انجام می‌شود و احمدوند با حضور در ایفمارک مجدداً تست دوپینگ می‌دهد و جالب اینکه برای بار دوم این جواب منفی از آب درمی‌آید. حالا به اینکه چرا ایفمارک ابتدا جواب را مثبت و بعد آن را منفی اعلام می‌کند و چرا در یک‌فاصله کوتاه جواب آزمایش تغییر می‌کند، کاری نداریم و در جای خود قابل‌بررسی است.

 

پس از جواب منفی احمدوند باشگاه به او اعلام می‌کند که به‌زودی در جلسه‌ای با خلیلی و عرب این مسئله مطرح و با گرفتن تعهد این پرونده ختم به خیر و او با ثبت قراردادش به تمرینات بازخواهد گشت. اتفاقی که نیفتاد و دو هفته بعد از جواب ندادن به پیام‌ها و تماس‌های تلفنی این بازیکن برای ثبت قراردادش یک دفعه به او می‌گویند باشگاه به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند روی وی ریسک کند و به احمدوند موضوع قطع همکاری را اعلام می‌کنند.

شنیدن این موضوع آن‌هم دو روز مانده به شروع لیگ و درحالی‌که اکثر تیم‌ها بازیکنان خودشان را جذب کرده‌اند آن‌قدر برای احمدوند عجیب بود که بلافاصله با مدیر برنامه‌هایش به باشگاه می‌رود، اما موفق نمی‌شود با عرب و خلیلی و حتی دکتر حقیقت صحبت و دلیل این مسئله را جویا شود.

 

به‌هرحال احمدوند با پرسپولیس قرارداد دارد و شاید بابت این رفتار و تصمیم باشگاه پرسپولیس این امکان را دارد که از این تیم شکایت کند، اما شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که بعد از این واکنش‌ها احمدوند ضمن ناراحتی از برخورد عرب و محسن خلیلی و اینکه این‌چنین با آبروی او بازی شده، با اشاره به اینکه به احترام هواداران پرسپولیس بابت این بی‌احترامی فعلاً سکوت می‌کند، باشگاه را ترک می‌کند.

 

به‌هرحال واقعاً جای سوال دارد که آن‌همه هیاهو بابت جذب احمدوند چرا به‌یک‌باره با چنین واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم مواجه شد. اگر تست او منفی بود و مشکلی از سوی ایفمارک نداشت چرا به‌جای پیگیری از این مرجع پزشکی فوتبال کشورمان بابت این اشتباه به‌یک‌باره به احمدوند اعلام کردند که نمی‌توانند روی جذب او ریسک کنند و چرا استنادشان حکم اول ایفمارک است و حکم دوم آن‌ها برای باشگاه محلی از اعراب ندارد؟ آن‌هم بازیکنی که برای خواست و جذبش یک جنگ رسانه‌ای را با استقلال پشت سر گذاشتند و حتی به قرارداد جعلی منتشره از این بازیکن با رقیب سنتی‌شان هم واکنش نشان دادند. اگر او به استناد به آزمایش اول دوپینگی است و ایفمارک جوابش را پس نگرفته، ارائه گزارش پزشکی به او و یا انتشار آن کار را تمام می‌کرد و دیگر جایی برای گلایه نمی‌گذاشت.

 

پیش‌ازاین هم خبر رسیده بود که احمدوند احتمالاً از پرسپولیس به‌صورت قرضی با درخواست کالدرون که خواسته تمرینات خلوت‌تر باشد، جدا خواهد شد و از پدیده به‌عنوان جدی‌ترین تیم خواهان او اسم برده شد، اما حالا اینکه با این شکل و شمایل با شائبه دوپینگ رد شده از سوی ایفمارک، از جذب این بازیکن سر باز می‌زنند نکته‌ای است که باید باشگاه در این خصوص توضیح دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied