شمانیوز
شما نیوز

استقلال داخل و بیرون زمین «بزرگتر» ندارد

پیشکسوتان استقلال یا حداقل بعضی از آن‌ها ضمن حمایت از استراماچونی حرف‌هایی می‌زنند که پربیراه نیست.

استقلال داخل و بیرون زمین «بزرگتر» ندارد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: اینکه از همین هفته اول از عملکرد استقلال انتقاد می‌شود مربوط می‌شود به اتفاقاتی که اواخر پارسال و در سه ماه گذشته افتاد. استقلالی‌ها در ماه‌های گذشته حتی نتوانستند یک مترجم کنار استراماچونی بگذارند که داد طرف درنیاید. خیلی از پیشکسوتان می‌گویند استقلال بیرون و داخل زمین بزرگتر ندارد و چوب این مسئله را در طول فصل می‌خورد.

پارسال هم استقلال در فاز دفاعی مشکلات بسیاری داشت، اما آن‌هایی که قصد گول زدن خود را داشتند و دیگران را هم گول زدند، می‌گفتند از نظر آماری استقلال بهترین دفاع لیگ را دارد. در حالی که همان استقلال در شهرآورد برگشت پارسال روی تک حمله جدی پرسپولیس گل خورد و باخت. در واقع یک توپ روی دروازه آمد و همان توپ هم گل شد. در سایر مسابقات هم آبی‌ها در فاز دفاعی (و البته هجومی) مشکل داشتند، اما امسال در دفاع وسط فقط سیاوش یزدانی را خریدند که او هم هفته اول محروم بود (از ۴ ماه قبل هم همه می‌دانستند محروم است).

استقلال برای ادامه فصل نباید ناامید باشد. این تیم با استراماچونی می‌تواند بهتر شود، اما به شرطی که در سریع‌ترین زمان ممکن ایرادتش را برطرف کند. با آمدن سیاوش یزدانی، میلیچ و... شاید سر و شکل دفاعی آبی‌ها بهتر شود، اما به هر حال آن‌ها هم زمان می‌خواهند تا هماهنگ شوند. فراموش نکنیم که امسال شهرآورد در هفته چهارم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied