شمانیوز
شما نیوز

داستان عجیب و غریب مهاجم پرسپولیس که دوپینگی شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هیچ تست دوپینگی از بازیکن جوان پرسپولیس نگرفته است.

داستان عجیب و غریب مهاجم پرسپولیس که دوپینگی شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  از یکی دو روز پیش بود که شایعه مثبت اعلام شدن تست دوپینگ احمدرضا احمدوند بازیکن جوان پرسپولیس مطرح شد.

 

بعد از این بود که شب گذشته احمدوند در فضای مجازی اعلام کرد که جواب تست دومش منفی بوده و محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس را به این متهم کرد که علیه او کارشکنی‌هایی انجام داده.

 

شب گذشته خلیلی در یک مصاحبه رسما اعلام کرد که، در تست اول احمدوند که در مرکز ایفمارک گرفته شده در خون او متادون وجود داشته و وقتی به احمدوند اعلام می‌شود باید روز بعد دوباره تست بدهد او امتناع می‌کند و ۴،۵ روز پس از آن دوباره تست خون می‌دهد که جواب تست دوم منفی بوده.

 

دکتر غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفتگویی در خصوص اینکه آیا ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از احمدوند تست گرفته است گفت: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم، اگر هم چنین کاری انجام بدهیم باید جواب تست را به آزمایشگاه کلن بفرستیم و آن‌ها به ما پاسخ بدهند. در صورت نیاز تست دوم گرفته می‌شود و دوباره به کلن فرستاده می‌شود که همین مسئله پروسه بلندمدت است و نمی‌شود در سه چهار روز اتفاق بیافتد.

 

وی ادامه داد: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم و باید ببینیم چه کسی این کار را کرده. هر آزمایشگاهی که تست گرفته خودش باشد پاسخ بدهد. بهتر بود که در این خصوص این چنین مصاحبه‌ها انجام نمی‌شد، چون هم بار حقوقی دارد و هم درست نیست.

 

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در یک آزمایش متادون در خون کسی باشد و بعد از سه، چهار روز با مصرف موادی خاص متادون از خون خارج شود تاکید کرد: پروسه خارج شدن متادون از خون خیلی بیشتر از سه چهار روز طول می‌کشد و به این زودی از خون خارج نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied