شمانیوز
شما نیوز

راکیتیچ در آستانه جدایی از بارسلونا

هم اسپورت و هم موندودپورتیوو از احتمال بالای جدایی ایوان راکیتیچ از بارسا به فاصله یک هفته تا اتمام نقل و انتقالات تابستانی خبر داده اند.

راکیتیچ در آستانه جدایی از بارسلونا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: شب گذشته و در برتری 5-2 بارسلونا برابر بتیس، نیمکت نشینی ایوان راکیتیچ بیش از همه تعجب برانگیز بود. ستاره کروات که تا فصل گذشته بازیکن همیشه ثابت ارنستو والورده بود، در هر دو بازی فصل جدید بارسا روی نیمکت نشسته و عجیب اینکه دیشب حتی یک دقیقه هم وارد میدان نشد.

سرمربی بارسا در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد دلیل نیمکت نشینی های راکیتیچ گفت:« این به دلیل تعدد هافبک های ماست. برای مثال آلنیا هفته گذشته بازیکن ثابت بود و امروز روی سکوها حضور داشت.»

نشریات کاتالونیا اما ادعا کرده اند که بارسلونا در حال مذاکره با یوونتوس برای ایوان راکیتیچ است و والورده به خصوص پس از جذب فرانکی دی یونگ، دیگر روی هافبک کروات 31 ساله خود مثل سابق حساب نمی کند و راکیتیچ هم این را متوجه شده است. او البته همواره از علاقه اش برای ماندن در بارسا صحبت کرده ولی به نظر می رسد که دیگر متقاعد شده است که پس از 5 سال باید بارسلونا را ترک کند.

راکیتیچ فصل گذشته نیز تا یک قدمی پی اس جی رفت ولی در نهایت با صحبت های والورده ترجیح داد بماند. یک سال بعد، اوضاع کاملا تغییر کرده و راکیتیچ بزرگترین حامی خود را نیز از دست داده است.

یک هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و همه چیز نشان می دهد که راکیتیچ بارسا را ترک خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied