شمانیوز
شما نیوز

رویای اریکسن بر باد رفت

کریستن اریکسن در این تابستان راهی تیم بزرگی از لالیگا نخواهد شد.

رویای اریکسن بر باد رفت

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، با توجه به عدم تمدید قرارداد کریستن اریکسن، احتمالا یا رئال مادرید یا بارسلون در تابستان بعد تیم بعدی وی خواهند بود. پیشنهاد جدید تاتنهام بیش از 200 هزار پوند در هفته بوده و در صورت قبول این دستمزد از سوی اریکسن، این هافبک دانمارکی دومین بازیکن درآمد باشگاه تاتنهام بعد از هری کین خواهد شد.

 

اما کریستن اریکسن اخیرا تاکید کرده که تصمیم گیری وی برای آینده با انگیزه پول نخواهد بود. منابع نزدیک به این بازیکن اعلام کرده اند که او می خواهد یک چالش جدید در کشور دیگر و در یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا را تجربه کند.

 

مدیر برنامه کریستن اریکسن به تازگی به باشگاه تاتنهام گفته اند  که نمی خواهند مذاکرات بیشتری برای تمدید قرارداد موکل خود انجام دهند و این سناریو تاتنهام را با مشکل روبرو می کند. زیرا اینگونه اسپرز یکی از مهمترین بازیکنان خود را در تابستان آینده بطور رایگان (به دلیل پایان قرارداد اریکسن) از دست می دهد.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام چند روز قبل اذعان داشت که تصمیم وی برای عدم بازی  دادن به اریکسن در بازی های ابتدایی این فصل به دلیل عدم امتناع وی برای تمدید با این باشگاه نیست.

 

اما سرمربی تاتنهام پس از شکست روز یکشنبه برابر نیوکاسل اعتراف کرد که عدم اطمینان پیرامون آینده این بازیکن شرایط را بهم ریخته و امکان استفاده از کریستن اریکسن را دشوار ساخته است. حالا تاتنهام از رد پیشنهاد معاوضه وی با پائولو دیبالا پشیمان بوده و احتمالا تابستان بعد یکی از بهترین بازیکنان خود را رایگان از دست خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied