شمانیوز
شما نیوز

مذاکرات مثبت سپاهان با چشمی و ابراهیمی

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جذب امید نورافکن را که قرضی از تیم شارلوا گرفته‌ایم، دائمی می‌کنیم.

مذاکرات مثبت سپاهان با چشمی و ابراهیمی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مسعود تابش درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل شاهین بوشهر در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: سال گذشته تیم خوبی داشتیم. با درایت کادر فنی، اسکلت تیم سال قبل و همچنین مربیان خودمان را حفظ کردیم و بر اساس نیازمان، وارد نقل و انتقالات شدیم. حساب شده بازیکن گرفتیم و کاملا برای لیگ آماده ایم.

وی افزود: باوجود اینکه شرایط آب و هوایی بوشهر سخت بود و گرما و رطوبت اذیت می‌کرد، اما موفق شدیم به پیروزی برسیم. ضمن اینکه چند بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به تعویق یک روزه بازی این تیم با شاهین، تاکید کرد: به خاطر این تعویق، هزینه زیادی متحمل شدیم، چون یک روز بیشتر در بوشهر ماندیم، ولی چون درخواست سازمان لیگ بود، با آن موافقت کردیم. البته شاهین با باشگاه سپاهان هم‌خانواده است و تازه به لیگ برتر آمده. ما هم از اینطرف درخواست کردیم بازی با ماشین سازی در هفته دوم یک روز به تعویق بیافتد که شفاهی و تلفنی با این درخواست موافقت شده است.

تابش در ادامه در خصوص توهین تماشاگران شاهین به امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان یادآور شد: از آنجایی که من در ورزشگاه نشسته بودم، چیزی شنیده نمی‌شد. بعد از بازی متوجه شدم که علیه قلعه نویی کم لطفی شده است. باید همین ابتدای لیگ جلوی این مسائل گرفته شود. نمی‌دانم دلیل توهین‌ها چه بود. باید شرایط قلعه نویی را هم درک کرد. تماشاگران ابتدا چند دقیقه او را تشویق می‌کنند، اما بعد فحاشی‌ها شروع می‌شود. مشخص است که سازماندهی شده است. هجمه علیه قلعه نویی واقعا زشت است و امیدواریم کمیته انضباطی هم با آن برخورد کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است بازیکن جدید دیگری به این تیم اضافه شود؟ گفت: با جذب امید نورافکن سهمیه ما پر شد. فقط می‌توانیم یک بازیکن خارجی از اقیانوسیه و استرالیا جذب کنیم که اگر نیاز بود اقدام می‌کنیم.

تابش افزود: تمایل داشتیم امید ابراهیمی را جذب کنیم که این بازیکن گفت اولویتش ماندن در قطر است. با روزبه چشمی هم مذاکراتی صورت گرفت، ولی در نهایت نورافکن به تیم ما آمد و از این خرید هم خیلی راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان گفت: نورافکن را به صورت قرضی از باشگاه شارلوا جذب کرده ایم، ولی خرید او را دائمی خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied