شمانیوز
شما نیوز

ستاره دورتموند پردرآمدترین فوتبالیست جوان دنیا

جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند در میان بازیکنان جوان دنیا بیشترین دستمزد را دریافت می کند.

ستاره دورتموند پردرآمدترین فوتبالیست جوان دنیا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: جیدون سانچو فصل گذشته برای دورتموند 12 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده بود. سانچو با گلی که شنبه به کلن زد، تعداد گل های خود در فصل جدید بوندس‌لیگا را نیز به عدد دو رساند و با در نظر گرفتن تک‌گل او در فصل 2017-2018، تعداد کل گل هایش در این لیگ به عدد 15 رسید. سانچوی 19ساله به این ترتیب رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگا که به عدد 15گل رسیده را شکست. رکوردی که پیش از او در سال 1967توسط هورست کوپل به ثبت رسیده بود.

رسانه های انگلیسی جیدون سانچو را از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان می‌دانند. او ستاره بوروسیا دورتموند در فصل گذشته و نیز فصل جاری بوده و این شانس را دارد که جایزه جوان طلایی فوتبال اروپا را به دست آورد.

به ادعای دیلی میل، باشگاه بوروسیا دورتموند برای راضی نگه داشتن سانچو بالاترین حقوق را در بین بازیکنان زیر 20 سال به او پرداخت می‌کند. او هفته ای 190 هزار پوند حقوق دریافت می‌کند که این بالاترین میزان دستمزد در بین بازیکنان زیر بیست سال است.

فصل قبل باشگاه بوروسیا دورتموند تنها 75 هزار پوند حقوق به سانچو پرداخت می‌کرد اما باتوجه به پیشنهاد وسوسه کننده منچستر سیتی به او، باشگاه بوروسیا دورتموند هم تصمیم گرفت که رقم حقوق ستاره جوان خود را بالا برد.

بوروسیا دورتموند با درخشش این ستاره جوان قهرمان سوپر جام آلمان شد و در فصل جدید بوندسلیگا هم توانسته که در هر دو دیدار خود پیروز از میدان خارج شود تا نشان دهد که شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری دارد.

بعد از سانچو، بالاترین حقوق را وینسیوس بازیکن برزیلی رئال مادرید دریافت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied