شمانیوز
شما نیوز

فصلی که رحمتی در انتظارش بود رسید

مهدی رحمتی فصل را با پدیده با نتیجه ای عالی آغاز کرد و در هفته دوم نیز می تواند امیدوار باشد تا در مشهد دومین کلین شیت فصلش را هم تجربه کند.

فصلی که رحمتی در انتظارش بود رسید

به گزارش خبرنگارشماینوز و به نقل از ورزش سه: کاپیتان فصل گذشته استقلال این تیم را در پایان فصل در حالی ترک کرد که در 17 مسابقه لیگ برتر 12 کلین شیت به ثبت رسانده بود و تنها شش گل دریافت کرد. او اما در انتهای فصل در تصمیمی غیرمنتظره از استقلال جدا شد و شاگرد معلم سال های دورش شد و گل محمدی شماره 1 تیمش را به رحمتی داد.

دروازه بان 36 ساله این فصل شهرخودرو در اولین بازی این تیم برابر پیکان یک سیو فوق العاده داشت و یک شوت محکم را از زیر تیردروازه افقی و در زاویه مخالف بیرون کشید. درست یکی از همان صحنه های مخصوص رحمتی که او روی هوش و بازیخوانی اش دروازه را بسته نگه می دارد.

به نظر می رسد که سیدمهدی رحمتی در این فصل انگیزه خیلی زیادی داشته باشد. او در استقلال فصل گذشته با وجود یک دروازه بان آماده دیگر تنها در 17 مسابقه بازی کرد و در نهایت هم جدا شد. از طرفی رفتن کی روش و ذهن باز مارک ویلموتس در مقابل بازیکن های لیگ برتر می تواند بهانه خوبی برای او باشد تا بتواند فصل درخشانی را سپری کند. این دروازه بان باتجربه انتخاب خیلی خوبی هم برای رقم زدن فصلی قابل قبول داشته است. شهرخودرو فصل گذشته براساس نظر بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین نمایش های فوتبالی را در لیگ برتر داشت، آن ها در این فصل علاوه بر رقابت برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و همه این ها می تواند رحمتی را به اهدافش نزدیک کند. خوشبختی او این است که گل محمدی در این فصل علاوه بر داشتن یک دروازه بان باتجربه چند مهره کلیدی دیگر هم جذب کرده و شهرخودرو می تواند نتایجی بهتر از فصل قبل هم بگیرد.

نکته جالب درباره رحمتی این است که او در شهرخودرو از همان ابتدای ورودش خیلی زود توانست با تیم ارتباط بگیرد و رابطه خوبی با دیگر بازیکنان پیدا کرده است. او البته در تیم های قبلی و هرکجا که بوده معمولا ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان جوان تیم داشته و در مشهد هم شرایط همینگونه پیش می رود. رحمتی دروازه بان باتجربه و با رزومه ای بسیار خوب است که می تواند به مهره ای قابل اتکا درون زمین و مردی محبوب روی سکوها بدل شود و این اتفاق با موفقیت های شهرخودرو در این فصل از رقابت ها امکان پذیر است. او در اولین بازی اش نمایش خوبی داشت و فردا می تواند دومین پله برای نزدیک شدن به اهدافش را طی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied