شمانیوز
شما نیوز

نارضایتی ذوبی‌ها از اظهارات ستاره سابق

بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن از اظهارات ستاره و کاپیتان سابق خود رضایت ندارند و به همین دلیل ناراحتی به وجود آمده است.

نارضایتی ذوبی‌ها از اظهارات ستاره سابق

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: روز گذشته مهدی رجب زاده کاپیتان و ستاره سابق ذوب‌آهن در مصاحبه ای از جلسه خود با یزدی زاده مدیر کارخانه پرده برداشت و هم‌چنین شایعه انتخابش به عنوان جانشین علیرضا منصوریان را تکذیب کرد.

مصاحبه ای که نارضایتی بازیکنان و اعضای کادر فنی ذوب‌آهن را به همراه داشته است. آن‌ها معتقدند که این روزها تیمشان احتیاج به حمایت دارد تا برای موفقیت در لیگ نوزدهم و جام حذفی تلاش کنند و این دسته از سخنان می‌تواند به آن‌ها ضربه زده و تمرکز تیم را برهم بزند.

ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل الاتحاد و حذف از آسیا با تغییر مدیرعامل رو به رو شد و سپس شکست ناباورانه‌ای مقابل سایپا در هفته اول مسابقات تجربه کرد و به همین دلیل آرامش تنها عنصری است که می‌تواند آن‌ها را در ریل موفقیت قرار دهد. از این رو بازیکنان به خصوص بزرگترهای ذوب‌آهن در کنار سرمربی به دنبال این هستند تا برخی از حرف ها و شایعات را به حداقل ممکن برسانند. شاگردان منصوریان جمعه این هفته با سفر به جم برابر پارس جنوبی قرار می‌گیرند و به دنبال این هستند اولین امتیاز خود در لیگ نوزدهم را از جدال سخت خارج از خانه به دست آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied