شمانیوز
شما نیوز

گیت‌های ورزشگاه آزادی فردا ساعت ۱۴ باز می‌شوند

مدیر سامانه گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه‌های سراسر کشور گفت: برای جلوگیری از تجمع تماشاگران برای عبور از گیت‌های ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و فولاد، پنج‌شنبه گیت‌های ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۴ باز می‌شوند.

گیت‌های ورزشگاه آزادی فردا ساعت ۱۴ باز می‌شوند
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: علی اصغر انتظارخیر با بیان این که امکان عبور تماشاگران از گیت‌های ورزشگاه آزادی بدون تهیه بلیت‌های الکترونیکی و کارت ملی امکان‌پذیر نیست، گفت: برای این که فردا (پنج‌شنبه) شرمنده تماشاگران دو تیم استقلال و فولاد نباشیم و بتوانند بدون دغدغه و مشکل خاصی از گیت‌های ورزشگاه عبور کنند حتما باید بلیت تهیه کنند و با در دست داشتن کپی بلیت‌های الکترونیکی خود و کارت ملی وارد استادیوم شوند.

وی گفت: برای جلوگیری از تجمع تماشاگران پشت گیت‌های ورزشگاه آزادی و حضور به موقع آنها برای دیدن بازی دو تیم استقلال و فولاد ۵ ساعت قبل از شروع بازی گیت‌های ورزشگاه آزادی باز خواهند شد تا با مشکلات هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مواجه نشویم.

انتظارخیر همچنین از فروش ۱۲ هزار بلیت بازی تا این لحظه خبر داد و خاطرنشان کرد: بلیت فروشی الکترونیکی برای بازی فردا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه بسته خواهد شد.

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به این پرسش که در هفته نخست لیگ برتر فوتبال برخی تماشاگران برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی چند بار پول واریز کردند اما هنوز پول به حسابشان واریز نشده است، گفت: کسانی که برای تهیه یک بلیت، چند بار پول واریز کردند و موفق به دریافت پول خود نشدند، ظرف یکی دو روز آینده پول به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied