شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی امشب به موناکو سفر خواهد کرد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا امشب برای مراسم اهدای جوایز بهترین های اروپا به موناکو سفر خواهد کرد.

لیونل مسی امشب به موناکو سفر خواهد کرد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: امشب شهر موناکو علاوه بر میزبانی مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان مراسم اهدای بهترین های اروپا نیز خواهد بود و از بین لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرژیل فن دایک یکی عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا را به خود اختصاص خواهد داد. البته لیونل مسی در بخش بهترین مهاجم نیز در کنار رونالدو و سادیو مانه نامزد بوده و ممکن است امشب دو جایزه ارزشمند را از آن خود کند.

در سالهای اخیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در شرایطی که به نظر می رسید از عدم انتخاب خود خبر داشتند، در برخی مراسم اهدای جوایز بهترین های دنیا غیبت می کردند و این رفتار باعث انتقادهای فراوانی نسبت به این دو فوق ستاره شده بود. اما امشب لیونل مسی قصد دارد به موناکو سفر کند تا انتقادات گذشته دوباره تکرار نشود.

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا و مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی آبی اناری ها نیز در این مراسم نامزد دریافت جایزه بهترین های پست خود بوده و لیونل مسی و جوزپ بارتومئو را همراهی خواهند کرد.

خاویر بورداس، اسگار گرائو، اریک آبیدال و گیلرمو آمور که به تازگی برای مذاکره با نیمار در پاریس حضور داشتند نیز برای حضور در مراسم امشب به این کشور خواهند رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied